Email - dienstverlening

  • 6 February 2022
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Ongelofelijk wat een slechte dienstverlening!

  • sinds half 12/2021 geen kalender meer in Skynet webmail: “er wordt aan gewerkt”
  • mijn klacht bij de ombudsman, met normale antwoordtijd en oplossing binnen 3 maand is nu verlengd tot 6 maanden…..
  • sinds 25/01 geen mail meer binnengekregen
  • bellen - mails - klacht neergelegd - enz….

Ik ben een kleine zelfstandige met een klein reisbureautje. Kan iemand zich voorstellen wat het betekent om als reisbureautje geen kalender meer te hebben en geen inkomende mails meer te ontvangen? De reputatieschade en de financiële schade zijn niet in te schatten.
Proximus stelt geen enkele mogelijke oplossing voor en zelfs de medewerkers van Proximus die we aan de lijn krijgen, adviseren  expliciet om van mail-provider te veranderen naar bv. gmail omdat ze het ook niet meer weten. Wie moeten we dan wel contacteren om een oplossing te krijgen? Juist ja, de CEO.
Daarjuist nog eens de blog van Proximus over deze problematiek geconsulteerd en ze moedigen aan om een formulier in te vullen met de beschrijving van je probleem. Alleen…. bij het versturen komt er een melding dat het formulier om “technische redenen” niet beschikbaar is - LOL :joy:

Bij wijze van conclusie: vertrouwen in de stabiliteit van Proximus als emailprovider: verdwenen en het  vertrouwen in het oplossend vermogen van Proximus na 2 maand geen kalender meer en na 2 weken geen mail meer: totaal onbestaande.

Wil iemand namens de 100-en emailslachtoffers van Proximus de CEO eens wakker schudden en hem uit zijn comfortbubbel halen en hem vertellen dat we nog steeds op een oplossing wachten en uiterst geduldig geweest zijn en nu uiterst ontevreden zijn?

Ik ben benieuwd of de CEO ook al 14 dagen geen mails meer krijgt via zijn Proximus-account of stapte hij ook al over naar gmail?
 


2 reacties

Reputatie 1

Het is de laatste maal dat ik op het forum dit onderwerp aankaart. Ondanks de goedbedoelde suggesties van Martin & co blijft een structurele oplossing van het e-mail probleem achterwege, geen verwijt naar betrokkene, zeker niet, maar als klant blijft men toch maar in de kou staan! Wat voor zin heeft het nog om langs deze weg op een oplossing te verwachten! Webformulier invullen en ten laatste na 48 uur een oplossing, voelt men werkelijk geen enkel gevoel van schaamte opkomen wanneer men zoiets durft te vermelden? Zelf heb ik reeds vanaf dag één het webformulier reeds 5, misschien 6 keer ingevuld met als resultaat oplossing nada, niks zero….Gisteren gebeld naar de technische dienst, heel beleeft naar mijn relaas geluisterd, dat wel, ging het doorgeven aan de bevoegde mensen, u raad het al resultaat niks de knoppen! Onvoorstelbaar dat dit met de hedendaagse technologie nog gebeurt en dat zo lang moet duren vooraleer men met een gerichte oplossing naar de getroffen klanten toekomt.

je zit duidelijk bij de pechvogels, want vandaag terug enkelen die melden dat het opgelost is voor hen na invullen webformulier, waarom het voor u dan nog niet orde gekomen is, ja daar heb ik ook het raden naar.

Reageer