Beantwoord

Email connectie

  • 30 March 2022
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Sinds deze namiddag ontvang ik geen email meer via mijn Skynet account, paswoord ingeven maakt niet uit want blijf een account error krijgen.

Bekend probleem schijnbaar als ik de posts van de laatste maanden nalees, lost dit zichzelf op of moet ik iemand contacteren?

icon

Beste antwoord door Pat52 30 March 2022, 18:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Momenteel is er een algemene storing bij Proximus met hun mailservers. (storage problem)

 

Heb geen SKYNET, wel gewoon @proximus.
In mijn ‘’myproximus’’ staat zelfs dat ik HELEMAAL GEEN email boxen heb.
 

Sinds ‘myproximus’’ is weggegooid en opnieuw gemaakt omdat er van alles niet werkte.
Ik begin nu wel heeeeeel moe te worden.

Kijk aub vandaag nnaar mijn ‘’CASE’’ men zou MAANDAG terugbellen, maar zo lang kan ik NIET zonder

email .

 

(heb net gebeld naar 22800 en ze wilde me niet doorverbinden met de technische dienst)

😣

mss kan Pat52 je een hint geven hoe hij iemand van tweedelijns vast gekregen heeft.

Reputatie 7
Badge +4

@MamaTina Sorry voor het late antwoord. Ondervind je nog steeds problemen met je mails ? 

Reageer