email

  • 8 June 2011
  • 7 reacties
  • 1118 Bekeken

ik kan geen emails verzenden.

wat doen

7 reacties

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10013, Foutnummer: 0x800CCC0E
ik las op een ander forum dat er een rits ip adressen op de black list gekomen is, wellicht tgv van een spammer/virus??

misschien eens informeren bij Belgacom hoe het juist zit, of misschien kan Eva ons meer info verschaffen.

maar je bent dus blijkbaar niet de enige met het probleem....

mvg
Heb sinds vrijdag laatst leden een gelijkaardig probleem. Heb hieromtrent al contact opgenomen met de technische dienst van BGC. Blijkbaar gaat het om een algemene technische panne; en tracht men dit zo snel mogelijk te verhelpen. Echter als ik u was zou ik ook eens contact opnemen met de technische dienst zodat men ook van uw probleemsituatie op de hoogte gesteld zijn.
Beste Ray,

Er zijn inderdaad een aantal moeilijkheden met verzenden van mails gemeld op dit moment. We zijn op de hoogte van het probleem en doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen. Via de webmail (http://webmail.skynet.be) kan u nog steeds mails versturen.

Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom

webmail zegt :navigatie naar de website is geannuleerd.


hebt u iets anders?
U hebt gelijk.
Blijkbaar ondervindt ook de webmail in sommige gevallen hinder van de huidige problemen.

Momenteel kan ik helaas geen alternatief bieden.

Vriendelijke groeten,
Eva
Beste Eva,

Ik krijg volgend bericht als ik een mail wil versturen vanop mij account (fd038486).

"The sender address bram.lamberts@skynet.be was rejected by the server relay.skynet.be"

Ik gebruik Mail (mac) als offline programma.

Kan jij hier een oplossing voor aanbieden?

Bedankt!

Bram

Reageer