Skip to main content

Mijn vader zijn skynet e-mailadres, die hij gebruikt voor zijn zaak, komt bij leveranciers en contacten in de spambox terecht. Al zijn uitgaand mail verkeer om bijvoorbeeld onderdelen te bestellen komt terecht in de spambox van leveranciers. We hebben al enkele malen de gegevens gereset en terug opnieuw ingelogd, maar het probleem blijft aanhouden. 

Zelfs als ik test mails stuur naar mijn eigen emailadres, waarin hij als contact staat en als VIP is aangeduid, komen deze in de spambox terecht. 

Weet iemand hier raad mee? 

Alvast bedankt

NU komen de mails binnen, niet van 24 uur geleden, maar juist geteld van 1 maand geleden, van 24 en 25 november en alleen deze van skynet

wanneer kan dit opgelost worden ??


@DVL 3 voorbeelden van mail adressen sturen via een privébericht naar GeertC door te klikken → hier 


dank voor de opvolging

maar naar welke email adres met ik dat sturen ?


@DVL 

Kan je mij in een privé bericht drie voorbeelden (emailadressen) met tijdstip doorsturen van emailberichten die in Spam terrecht kwamen?

Dan laat ik dit onderzoeken door IT.

 

Geert


jazeker, zelfs in webmail


@SteveVS 

@Chas uit Turnhout 

Onze verontschuldigingen dat we niet vroeger gerageerd hebben.

Ondervinden jullie nog dat verstuurde mails in de spam terrecht komen?

 

Geert


@DVL 

Ondervind je dit ook wanneer je een mail verstuurd via de webmail? Webmail | Proximus

 

Geert


idem, bij mij, mensen


Ik heb net hetzelfde. Heb jij intussen al een oplossing gevonden?


Reageer