Vraag

Easy switch

  • 21 February 2018
  • 5 reacties
  • 340 Bekeken

hallo
ik heb vandaag easy switch gedaan naar Scarlet...
Moet ik mijn abbonnement bij Proximus stopzetten of ga dat automatisch gebeuren?
Ik heb een factuur gehad voor de volledige maand ...moet ik wachten tot andere factuur van Proximus of gewoon betalen?
hoe kan ik de decoder en de modem terug sturen?

bedankt

5 reacties

Reputatie 3
Zelf zou ik echt geen risico meer nemen met Proximus en voor alle zekerheid de stopzetting van mijn diensten nog eens schriftelijk bevestigen zodat ik minstens iets op papier had.

Hun "easyswitch" werkt zo "geweldig goed" dat ze al meer dan een maand mijn GSM-nummer aan het overdragen zijn... Veiligheidshalve heb ik mijn vorige provider(Scarlet) dus ook zelf maar opgezegd voor TV- en internet anders had ik waarschijnlijk hen nu nog aan het betalen geweest...

Ook met dat zelf binnen brengen van de apparatuur in een Proximus-center had ik enkele jaren geleden nog zeker een maand of 6 problemen met Proximus omdat ik volgens hen hun decoder nog steeds in mijn bezit had dus vraag zeker een bewijs en hou het heel goed bij.

Mocht Scarlet geen "fair use policy" in het leven hebben geroepen voor hun internet-abonnementen was ik trouwens gewoon daar gebleven.
Tip: je kan ze ook eventueel in een proximus center binnenbrengen en vraag er een bewijs dat je ze binnengebracht hebt.
Bedankt voor uw reactie...en voor de factuur?...Ik heb een factuur gehad voor de volledige maand ...moet ik wachten tot andere factuur van Proximus of gewoon betalen?
Je kunt best het antwoord van iemand van het proximus team afwachten als je post doorgenomen wordt.
Bedank voor uw uitleg.....ik heb de stopzetting via Proximus web site gedaan maar ik ga ook een brief sturen.

Reageer