Beantwoord

e press

  • 20 March 2020
  • 59 reacties
  • 1283 Bekeken

Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 March 2020, 15:14

Bekijk origineel

59 reacties

NIet meer nodig.

Code teruggevonden

zeker niet tijdens het weekend want hier komt van proximus zelf niemand langs pas maandag.

Reputatie 7
Badge +3

@BartSmeets 

ik had dit weekend hetzelfde aan de hand, zowel op laptop als mobiles......

Ik ben dan via myProximus de procedure opnieuw gaan volgen voor verbinding/login / en dan werkte het terug. 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

wil je ook eens proberen ?

groeten

Tina

Reputatie 1

Ja, inderdaad Tina, dat is wat ik bedoelde, na een nieuwe koppeling werkt het weer.

Reputatie 7
Badge +3

Wel, eerlijk gezegd heb ik dat zelf ook aan de hand gehad: login leek ok, maar de plusartikels kon ik niet lezen.

en uiteindelijk bleek dat ik met het verkeerde mailadres inlogde in de app zelf.

ik had een account aangemaakt voor HLN via my proximus maar op de app zelf logde ik in met het foutief mailadres…vergissing :-(

uitloggen op de app, opnieuw inloggen en voor mij was het probleem opgelost

misschien nuttig om toch eens te verifiëren ? via de app, profiel kan je zien met welk mailadres je bent ingelogd in de app

@djanngo 

voor jou ga ik eens kijken of epress overal actief staat waar het zou moeten actief staan

mvg, 

tina

 

ter info: maandag komt pas iemand van proximus hier terug langs op het forum.

Reputatie 1

Na een nieuwe koppeling werkt het wel weer!

Reputatie 7
Badge +3

@sonia 6381 Het is mogelijk dat je eens opnieuw moet afmelden en inloggen. Groetjes, Antonella

Als ik inlog op de site van het laatste nieuws 

https://myaccount.hln.be/#/subscription

zie ik daar  Proximus abonnement staan 

en er onder je HLN abonnement 

bovenaan zie je abonnementen koppelen  mss moet je dit nog eerst doen.

Martin bedankt voor de tip, maar helaas. Heb de koppeling gedaan en kreeg bevestiging, in my proximus staat e press geactiveerd. Ik ben overal eens uitgelogd en terug ingelogd en kan nog steeds geen + artikelen lezen.

Hoi ,

 

ondertussen lijkt het plots opgelost te zijn .. ik heb via een andere computer en via internet explorer alles opnieuw kunnen doen en kan nu terug lezen met een nieuw abo-nummer … dank alvast :)

 

Ive

 

Reputatie 7
Badge +3

@HJ87 epress zit niet inbegrepen bij een full epic combo pack.Best via HLN eens vragen wat er precies aan de hand is.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@djanngo 

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

Reputatie 6
Badge +3

@Ivivke Het probleem zou ook te maken kunnen hebben met tijdelijke internet bestanden die corrupt geraakt zijn op je andere computer.  Zie hier hoe je dit kan doen: https://www.compubase.nl/tijdelijke-internetbestanden-browser-cache-wissen Maar het kan  liggen aan een aanpassing door Proximus zelf ook. 

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Kan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873

Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.

Groetjes,
Antonella

volgens mij is het gewoon het registratie systeem dat mank loopt want er komen daarvoor veel te veel klachten binnen.

Reputatie 7
Badge +3

@sonia 6381 

bedankt voor feedback :-)

Reputatie 7
Badge +3

@djanngo 

we vragen nog eens na wat we kunnen proberen.

Ondertussen toch nog eens vragen : je bent dus heel zeker dat je login op de HLN app de juiste is met aanmaak account voor HLN ?

login die je gemaakt hebt voor HLN nadat je via myproximus app e-press kon activeren ? 

gr,

Tina

Reputatie 6
Badge +3

Ik vermoed het ook vooral de synchronisatie tussen Proximus en HLN. Want er zijn inderdaad veel te veel gevallen.

Inderdaad en als het op andere apparaten ook niet werkt buiten de computer is het in die richting te zoeken

Is er al íemand geholpen met het HLN?  Gebeld HLN  en moet opnieuw geactiveerd worden bij proximus.  Technische dienst aan de lijn gehad en een half uur gewacht en hebben afgesloten zonder  bericht na te laten 😞Dus niet opgelost! Grtjes

 

@djanngo

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

Hallo, 

Heb dat al meermaals geprobeerd zonder succes . Ben bij HLN perfect ingelogd. Maar is niet geactiveerd bij HLN. Ook ben beheerder en heb nagezien dat ik maesroger@skynet.be aangemaakt heb om in te loggen bij proximus. . Code invullen en succesvol ingelogd.  Maar soms vragen ze om proximus  inloggegevens.  Blijft dan draaien als een tierelier. Zonder resultaat natuurlijk. Mag daar alles verkeerd ingeven blijft maar zoeken! 

 Grtjes 

Roger

 

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Al geprobeerd Martin .... Al heel dikwijls😁😉

 

Reputatie 6
Badge +2

Zo is het bij mij gelukt en lukt het nog altijd, niet voort vertellen. 

Via Proximus kreeg je een gratus krant en koos ik voor HLN waar ik  dan ook een abonnement kreeg met inloggegevens.  Ik installeerde toen ook app van HLN uit de Play Store van Google. Daar kon ik dus inloggen en alle artikels lezen, ook de + artikels. Toen ben ik overgeschakekd naar Le Soir. En kon ik dus daar inloggen en lezen. Maar mijn app van HLN werkt nog, ook voor de + 

Zeg het niet voort. 🤡😂🤡

Heb ondertussen wel een digitaal abonnement gekocht op de Morgen, ik heb eigenlijk te  weinig tijd om alles te lezen.

Reageer