Beantwoord

e press

  • 20 March 2020
  • 59 reacties
  • 1280 Bekeken

Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 March 2020, 15:14

Bekijk origineel

59 reacties

Al iemand oplossing  my e-press gevonden? Grtjes 

 

Al iemand een oplossing  van my e-press gevonden? Grtjes 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Wel, eerlijk gezegd heb ik dat zelf ook aan de hand gehad: login leek ok, maar de plusartikels kon ik niet lezen.

en uiteindelijk bleek dat ik met het verkeerde mailadres inlogde in de app zelf.

ik had een account aangemaakt voor HLN via my proximus maar op de app zelf logde ik in met het foutief mailadres…vergissing :-(

uitloggen op de app, opnieuw inloggen en voor mij was het probleem opgelost

misschien nuttig om toch eens te verifiëren ? via de app, profiel kan je zien met welk mailadres je bent ingelogd in de app

@djanngo 

voor jou ga ik eens kijken of epress overal actief staat waar het zou moeten actief staan

mvg, 

tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@djanngo 

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

@djanngo

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

Hallo, 

Heb dat al meermaals geprobeerd zonder succes . Ben bij HLN perfect ingelogd. Maar is niet geactiveerd bij HLN. Ook ben beheerder en heb nagezien dat ik maesroger@skynet.be aangemaakt heb om in te loggen bij proximus. . Code invullen en succesvol ingelogd.  Maar soms vragen ze om proximus  inloggegevens.  Blijft dan draaien als een tierelier. Zonder resultaat natuurlijk. Mag daar alles verkeerd ingeven blijft maar zoeken! 

 Grtjes 

Roger

 

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Al geprobeerd Martin .... Al heel dikwijls😁😉

 

Reputatie 7
Badge +3

@djanngo Heb je de link gemaakt met jouw HLN mail? https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html

Groetjes,
Antonella

hallo Antonella,

heb dat gedaan, en niets heeft geholpen.

volgens HLN moeten ze  bij proximus opnieuw activeren.

staat aangevinkt HLN maar kan onmogelijk inloggen, geeft steeds fout aan.

als ik wil inloggen met men inlogggevens proxiumus draait ie als een terelier, zelfs met foute gegevens blijft ie verder zoeken.

Dus fout ligt niet bij HLN , maar bij proximus,ben succesvol ingelogd met men code die ik heb ontvangen,maar tevergeefs.

Technische dienst aan de lijn gehad maar haakte af na een half uur,zonder me te verwittigen.

mvg 

Roger



Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

voor mij mag dit topic gesloten worden. Het probleem is van de baan. Het was blijkbaar een kwestie van eerder geregistreerd met een ander emailadres.

Bedankt voor alle reacties.

 

Reputatie 7
Badge +3

@sonia 6381 

bedankt voor feedback :-)

Reputatie 7
Badge +3

@djanngo 

we vragen nog eens na wat we kunnen proberen.

Ondertussen toch nog eens vragen : je bent dus heel zeker dat je login op de HLN app de juiste is met aanmaak account voor HLN ?

login die je gemaakt hebt voor HLN nadat je via myproximus app e-press kon activeren ? 

gr,

Tina

Hoi  iedereen,

sinds vandaag ook plots niets meer kunnen lezen op HLN … als ik dan ga kijken naar mijn profiel daar staat het proximus abonnement inactief gezet ????? Alles opnieuw proberen aan te vragen en ik krijg steeds de foutmelding:

Er ging iets mis

We konden niet bepalen of je in aanmerking komt voor toegang op HLN. Probeer later nog eens.

 

Als ik bel met HLN krijg ik te horen dat ik contact moet nemen met proximus … en daar .. tja .. hetzelfde, vandaar de vraag in het forum dan maar … zoals eerder blijkt :( ….

gr Ive

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Kan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873

Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.

Groetjes,
Antonella

@IvivkeKan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873

Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.

Groetjes,
Antonella


Hoi ,

ik heb alles meerdere malen doorlopen en ik kom altijd uit op de ‘ oeps er is iets mis, we konden niet bepalen of je recht hebt op het lezen van …. “

Bij mijn hln account staat mijn aboneenummer als inactief .. na contact met hln vroegen ze of ik misschien mijn account bij proximus had opgezegd of verandert ed .. niets van dit alles. Dus ligt de bal echt terug bij jullie ???? Moeten jullie mijn aboneenummer hebben van hln?

 

gr Ive

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Ik heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

@IvivkeIk heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


Ok, alvast dank op voorhand en hopelijk snel opgelost ;) nu ben ik eens thuis; bots ik op ‘enkel voor abonnees’ boodschappen lol ;)

 

mvg Ive

Hoi ,

 

ondertussen lijkt het plots opgelost te zijn .. ik heb via een andere computer en via internet explorer alles opnieuw kunnen doen en kan nu terug lezen met een nieuw abo-nummer … dank alvast :)

 

Ive

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Dank je wel voor de info. Ik geef het door aan de dossierbeheerder waarna dossier 45423751 zal worden afgelsoten. Mocht je in de toekomst toch nog problemen ondervinden, laat je ons gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +3

@Ivivke Het probleem zou ook te maken kunnen hebben met tijdelijke internet bestanden die corrupt geraakt zijn op je andere computer.  Zie hier hoe je dit kan doen: https://www.compubase.nl/tijdelijke-internetbestanden-browser-cache-wissen Maar het kan  liggen aan een aanpassing door Proximus zelf ook. 

volgens mij is het gewoon het registratie systeem dat mank loopt want er komen daarvoor veel te veel klachten binnen.

Reputatie 6
Badge +3

Ik vermoed het ook vooral de synchronisatie tussen Proximus en HLN. Want er zijn inderdaad veel te veel gevallen.

Inderdaad en als het op andere apparaten ook niet werkt buiten de computer is het in die richting te zoeken

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Werkt al maanden goed. Bij ons is niets veranderd en plots kunnen op de PC en via de app geen + artikels meer gelezen worden.

TUI: tijdens het weekend komt hier niemand langs van proximus zelf .

Reageer