Beantwoord

e press

  • 20 March 2020
  • 59 reacties
  • 1143 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ik postte mijn oplossing maar kreeg het bericht dat mijn bericht maar zou gepost worden na nazicht va Px. Dan spreek ik toch een beetje van censuur. Hoe doet Martin dat dan om dagelijks 98 berichten te plaatsen? 😀 En wanneer leest Px dat dan? Maandag?

Reputatie 5
Badge +2

Hier een tweede poging maar wat anders geformuleerd, misleiden van de vijand is dat!

1. Kregen een aanbod va px voor een gratis krant

2. Ik nam een abonnement op HLN, En kon daar inloggen

3. Installeerde de app van HLN uit de store van google en kon daar inloggen, kon dazr alles lezen ook de +

4. Veranderde HLN naar Le Soir en kan dat lezen

5. Terwijl de app van HLN blijft werken ook voor de +

6. Kocht ondertussen ook een digitaal abonnement van de Morgen, en heb nu eigenlijk te weinig tijd om alles te lezen. 

Gelukt?

Reputatie 5
Badge +2

De tweede poging kwam er omdat mijn eerst niet door ging, px ging dat eerst nalezen. Dat is censuur. Hoe doet Martin dat om 98 berichten te posten per dag.

Reputatie 5
Badge +2

Het is censuur of een softwarefout bij px. Maandag zullen we het weten.

beste

kunt u mij mijn huidige code voor HLN doorsturen aub?

Ofwel mij een nieuwe code toesturen?

ik ben deze kwijtgeraakt door de app “belgie kranten” opnieuw te moeten installeren op mijn smartphone.

mijn klantnr proximus = 608039***

m_l@skynet.be

Reputatie 5
Badge +2

Ik denk dat het gewoon een  softwarefout is van Px. Je zet een bericht op het forum. Dat gaat zonder problemen. Indien je het later nog bewerkt en wil opslaan krig je het berjcht dat Proximus dit zal posten zodra het bericht goedgekeurd is. En het reeds gep!aatste bericht is weg. Bij mij toch.

Reputatie 5
Badge +2

En hrt probleem heb ik nu niet!

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Werkt al maanden goed. Bij ons is niets veranderd en plots kunnen op de PC en via de app geen + artikels meer gelezen worden.

TUI: tijdens het weekend komt hier niemand langs van proximus zelf .

Reputatie 7
Badge +3

@djanngo Heb je de link gemaakt met jouw HLN mail? https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html

Groetjes,
Antonella

Reputatie 6
Badge +3

@Cvanloon : Dat heeft soms te maken met een link naar een website dat je post dat de spam filter dit blokkeert. Ik heb hier ook last van. Soms hangt het ook af wanneer je verschillende modificaties kort achter elkaar uitvoert of kort na elkaar post. Wacht even. Ik heb daar ook een topic voor geopend : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734

ik heb het meestal al ik een smilye er in zet

Martin bedankt voor de tip, maar helaas. Heb de koppeling gedaan en kreeg bevestiging, in my proximus staat e press geactiveerd. Ik ben overal eens uitgelogd en terug ingelogd en kan nog steeds geen + artikelen lezen.

Als je probeert op je laptop en surft naar het HLN.be en daar inlogt kun je daar dan de + artikels lezen

Op de laptop op HLN.be kan ik alle + topics volledig lezen.

 Vriendelijke groet, Sonia

Reputatie 5
Badge +2

Er stond bij mij wel geen link in het bericht ook geen smiley. Gewoon een bericht geplaats , het efken !ater willen bewerken en opslaan. Gisteren had ik dat twee keren, de derde keer niet. Ik zal in het vervolg beter opletten voor schrijffouten dan .moet ik niet bewerken.

wel raar want ik doe dit heel frequent na het versturen dat ik een fout opmerk en dus direct weer moet corrigeren, maar dan heb ik geen probleem wel als ik een smiley invoer en dan wil corrigeren dan is heb ik prijs.

Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

voor mij mag dit topic gesloten worden. Het probleem is van de baan. Het was blijkbaar een kwestie van eerder geregistreerd met een ander emailadres.

Bedankt voor alle reacties.

 

@IvivkeKan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873

Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.

Groetjes,
Antonella


Hoi ,

ik heb alles meerdere malen doorlopen en ik kom altijd uit op de ‘ oeps er is iets mis, we konden niet bepalen of je recht hebt op het lezen van …. “

Bij mijn hln account staat mijn aboneenummer als inactief .. na contact met hln vroegen ze of ik misschien mijn account bij proximus had opgezegd of verandert ed .. niets van dit alles. Dus ligt de bal echt terug bij jullie ???? Moeten jullie mijn aboneenummer hebben van hln?

 

gr Ive

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Ik heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Waarom krijg ik als full epic combo klant geen toegang tot my-epress?

Badge +4

Toevallig mss niet meer ingelogd op HLN ???

@IvivkeIk heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


Ok, alvast dank op voorhand en hopelijk snel opgelost ;) nu ben ik eens thuis; bots ik op ‘enkel voor abonnees’ boodschappen lol ;)

 

mvg Ive

Ziet er niet naar uit dat ik hier ga geholpen worden.

Mercie proximus.

Hoi  iedereen,

sinds vandaag ook plots niets meer kunnen lezen op HLN … als ik dan ga kijken naar mijn profiel daar staat het proximus abonnement inactief gezet ????? Alles opnieuw proberen aan te vragen en ik krijg steeds de foutmelding:

Er ging iets mis

We konden niet bepalen of je in aanmerking komt voor toegang op HLN. Probeer later nog eens.

 

Als ik bel met HLN krijg ik te horen dat ik contact moet nemen met proximus … en daar .. tja .. hetzelfde, vandaar de vraag in het forum dan maar … zoals eerder blijkt :( ….

gr Ive

 

 

Beste,

Heb ondertussen alles geprobeerd om HLN te activeren. Op de site staat succesvol ingelogd.  Koppelen met correct inloggegevens.  Niets helpt!

Bij wie moet ik verhaal halen ,HLN verwijst me naar proximus en proximus naar HLN.. Kan er iemand bevestigen dat ze HLN+ kunnen lezen.  Zou die graag is spreken . Maar zie hier niemand die verder geholpen is. Uitgelogd verwijdert,,opnieuw installeren ,niets helpt en toch ben ik succesvol inglogd en activatie  is correct. Hopelijk iemand een oplossing!Grtjes

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Proximus vraagt om wachtwoord?

Dat meen je toch niet...!!? 

Reageer