Beantwoord

e press

  • 20 March 2020
  • 59 reacties
  • 1280 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

hallo Antonella,

heb dat gedaan, en niets heeft geholpen.

volgens HLN moeten ze  bij proximus opnieuw activeren.

staat aangevinkt HLN maar kan onmogelijk inloggen, geeft steeds fout aan.

als ik wil inloggen met men inlogggevens proxiumus draait ie als een terelier, zelfs met foute gegevens blijft ie verder zoeken.

Dus fout ligt niet bij HLN , maar bij proximus,ben succesvol ingelogd met men code die ik heb ontvangen,maar tevergeefs.

Technische dienst aan de lijn gehad maar haakte af na een half uur,zonder me te verwittigen.

mvg 

Roger



Reputatie 7
Badge +3

@djanngo Heb je de link gemaakt met jouw HLN mail? https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html

Groetjes,
Antonella

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Al geprobeerd Martin .... Al heel dikwijls😁😉

 

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

@djanngo

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

Hallo, 

Heb dat al meermaals geprobeerd zonder succes . Ben bij HLN perfect ingelogd. Maar is niet geactiveerd bij HLN. Ook ben beheerder en heb nagezien dat ik maesroger@skynet.be aangemaakt heb om in te loggen bij proximus. . Code invullen en succesvol ingelogd.  Maar soms vragen ze om proximus  inloggegevens.  Blijft dan draaien als een tierelier. Zonder resultaat natuurlijk. Mag daar alles verkeerd ingeven blijft maar zoeken! 

 Grtjes 

Roger

 

Reputatie 7
Badge +3

@djanngo 

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

Reputatie 7
Badge +3

Wel, eerlijk gezegd heb ik dat zelf ook aan de hand gehad: login leek ok, maar de plusartikels kon ik niet lezen.

en uiteindelijk bleek dat ik met het verkeerde mailadres inlogde in de app zelf.

ik had een account aangemaakt voor HLN via my proximus maar op de app zelf logde ik in met het foutief mailadres…vergissing :-(

uitloggen op de app, opnieuw inloggen en voor mij was het probleem opgelost

misschien nuttig om toch eens te verifiëren ? via de app, profiel kan je zien met welk mailadres je bent ingelogd in de app

@djanngo 

voor jou ga ik eens kijken of epress overal actief staat waar het zou moeten actief staan

mvg, 

tina

 

Al iemand een oplossing  van my e-press gevonden? Grtjes 

 

 

Al iemand oplossing  my e-press gevonden? Grtjes 

 

wel raar want ik doe dit heel frequent na het versturen dat ik een fout opmerk en dus direct weer moet corrigeren, maar dan heb ik geen probleem wel als ik een smiley invoer en dan wil corrigeren dan is heb ik prijs.

Reputatie 6
Badge +2

Er stond bij mij wel geen link in het bericht ook geen smiley. Gewoon een bericht geplaats , het efken !ater willen bewerken en opslaan. Gisteren had ik dat twee keren, de derde keer niet. Ik zal in het vervolg beter opletten voor schrijffouten dan .moet ik niet bewerken.

Martin bedankt voor de tip, maar helaas. Heb de koppeling gedaan en kreeg bevestiging, in my proximus staat e press geactiveerd. Ik ben overal eens uitgelogd en terug ingelogd en kan nog steeds geen + artikelen lezen.

Als je probeert op je laptop en surft naar het HLN.be en daar inlogt kun je daar dan de + artikels lezen

Op de laptop op HLN.be kan ik alle + topics volledig lezen.

 Vriendelijke groet, Sonia

ik heb het meestal al ik een smilye er in zet

Reputatie 6
Badge +3

@Cvanloon : Dat heeft soms te maken met een link naar een website dat je post dat de spam filter dit blokkeert. Ik heb hier ook last van. Soms hangt het ook af wanneer je verschillende modificaties kort achter elkaar uitvoert of kort na elkaar post. Wacht even. Ik heb daar ook een topic voor geopend : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734

Reputatie 6
Badge +2

En hrt probleem heb ik nu niet!

Reputatie 6
Badge +2

Ik denk dat het gewoon een  softwarefout is van Px. Je zet een bericht op het forum. Dat gaat zonder problemen. Indien je het later nog bewerkt en wil opslaan krig je het berjcht dat Proximus dit zal posten zodra het bericht goedgekeurd is. En het reeds gep!aatste bericht is weg. Bij mij toch.

Reputatie 6
Badge +2

Het is censuur of een softwarefout bij px. Maandag zullen we het weten.

Reputatie 6
Badge +2

De tweede poging kwam er omdat mijn eerst niet door ging, px ging dat eerst nalezen. Dat is censuur. Hoe doet Martin dat om 98 berichten te posten per dag.

Reputatie 6
Badge +2

Hier een tweede poging maar wat anders geformuleerd, misleiden van de vijand is dat!

1. Kregen een aanbod va px voor een gratis krant

2. Ik nam een abonnement op HLN, En kon daar inloggen

3. Installeerde de app van HLN uit de store van google en kon daar inloggen, kon dazr alles lezen ook de +

4. Veranderde HLN naar Le Soir en kan dat lezen

5. Terwijl de app van HLN blijft werken ook voor de +

6. Kocht ondertussen ook een digitaal abonnement van de Morgen, en heb nu eigenlijk te weinig tijd om alles te lezen. 

Gelukt?

Reputatie 6
Badge +2

Ik postte mijn oplossing maar kreeg het bericht dat mijn bericht maar zou gepost worden na nazicht va Px. Dan spreek ik toch een beetje van censuur. Hoe doet Martin dat dan om dagelijks 98 berichten te plaatsen? 😀 En wanneer leest Px dat dan? Maandag?

Reputatie 6
Badge +2

Zo is het bij mij gelukt en lukt het nog altijd, niet voort vertellen. 

Via Proximus kreeg je een gratus krant en koos ik voor HLN waar ik  dan ook een abonnement kreeg met inloggegevens.  Ik installeerde toen ook app van HLN uit de Play Store van Google. Daar kon ik dus inloggen en alle artikels lezen, ook de + artikels. Toen ben ik overgeschakekd naar Le Soir. En kon ik dus daar inloggen en lezen. Maar mijn app van HLN werkt nog, ook voor de + 

Zeg het niet voort. 🤡😂🤡

Heb ondertussen wel een digitaal abonnement gekocht op de Morgen, ik heb eigenlijk te  weinig tijd om alles te lezen.

ter info: maandag komt pas iemand van proximus hier terug langs op het forum.

Is er al íemand geholpen met het HLN?  Gebeld HLN  en moet opnieuw geactiveerd worden bij proximus.  Technische dienst aan de lijn gehad en een half uur gewacht en hebben afgesloten zonder  bericht na te laten 😞Dus niet opgelost! Grtjes

 

Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account!

Maar lukt me niet om HLN+ te lezen.

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

HLN gebeld en zeggen dat proximus opnieuw moet activeren.,want abonnement zou stopgezet zijn. Heb niets stop gezet maar er is wel  degelijk een technisch probleem. 

grtjes

Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account!

Maar lukt me niet om HLN+ te lezen.

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

Reageer