E-mail wil niet laden dan inbox berichten verwijderd naar prullenbak en nu zijn ze nergens meer beschikbaar
E-mail wil niet laden dan inbox berichten verwijderd naar prullenbak en nu zijn ze nergens meer beschikbaar ik heb nogthans imap wat er gebeurd is blijft me een raadsel.
Dit heb ik met alle e-mail van vandaag steeds gewerkt ook met Thunderbird mailbox heb ik problemen dus het is niet alleen windows livemail.
Bladzijde 1 / 2
@allen Ik ga dit doorgeven voor nazicht.
Staat er mss ergen in de mail applicaties die je gebruikt om mail te lezen ergens iets ingesteld om direct mails te verwijderen uit de prullenbak ipv van bvb na een maand.
Idem hier. (Ik poste er net over in een ander topic.) Net zoals Pat52 en alainhome krijg ik al een tijdje foutmeldingen bij het ontvangen en versturen van mails, specifiek skynet mails in Thunderbird. Deze namiddag probeerde ik via Proximus webmail in te loggen, om te checken of het probleem aan mijn app lag, maar ook in Proximus webmail kwamen de gestuurde mails niet toe EN kon ik geen testmail versturen (‘onverwachte fout’ opgetreden).
Het is heel zeker alleen bij PX want mailboxen van bv google en microsoft enz geven bij mij geen enkel probleem of foutmelding, mss kunnen hun servers het niet slikken wie weet?
Bij mijn pa is het dan weer alleen bij zijn belgacom.net mailbox en geen problemen bij zijn skynet.be mailbox!
Mijn gmail heeft ook geen problemen want die staat er ook bij enkel bij proximus en die doen blijkbaar niets eraan.
Het is heel zeker alleen bij PX want mailboxen van bv google en microsoft enz geven bij mij geen enkel probleem of foutmelding, mss kunnen hun servers het niet slikken wie weet?
Bij mijn pa is het dan weer alleen bij zijn belgacom.net mailbox en geen problemen bij zijn skynet.be mailbox!
@alainhome Is het enkel in Thunderbird dat je die fouten krijgt, of ook in webmail.proximus.be ? Hoe meer info over wat er juist misloopt je me kan geven, hoe beter. Dan kan ik duidelijke info doorgeven om het te laten nakijken als het probleem zich ook op webmail voordoet.
ik krijg een melding van imap kan geen verbinding maken
@alainhome Is het enkel in Thunderbird dat je die fouten krijgt, of ook in webmail.proximus.be ? Hoe meer info over wat er juist misloopt je me kan geven, hoe beter. Dan kan ik duidelijke info doorgeven om het te laten nakijken als het probleem zich ook op webmail voordoet.
in thunderbird en in outlook express ook. Met gmail geen probleem dus het is aan proximus. Vroeger heeft het altijd gegaan nu niet meer
@alainhome Is het enkel in Thunderbird dat je die fouten krijgt, of ook in webmail.proximus.be ? Hoe meer info over wat er juist misloopt je me kan geven, hoe beter. Dan kan ik duidelijke info doorgeven om het te laten nakijken als het probleem zich ook op webmail voordoet.
Nog steeds hetzelfde mijn gmail werk wel denkd at ik alle skynet mails ga verwijderen en enkel nog met gmail verder ga werken. is niet mee plezant zo.
@alainhome Heb je nu nog eens getest op webmail.proximus.be ? Werkt dat ondertussen wel terug of krijg je daar ook nog een fout ? En werkt het op beide andere toestellen ?
Nog steeds hetzelfde foutmeldingen kan geen verbinding maken met de imap in thunderbird.
Hier ook, niks meer. Thunderbird geeft bericht : “Kan geen verbinding maken met IMAP-Server. Mogelijk maximaal aantal verbindingen overschreden”.
Heel raar heb enkel PC en 2 smartphones die e-mail verwerken.
PC en smartphones herstart . Maar bericht blijft.
Dus naar e-mail rechtstreeks bij Proximus. Daar werkt versturen ook niet meer en komen er ook geen mails meer binnen.
Zullen weer eens een “update” gedaan hebben van servers. Ze blijven maar prutsen bij Prutsimus.
Gisteren was er een algemeen probleem met de email.
Kan je nu opnieuw mails ontvangen?
Geert
Hier ook, niks meer. Thunderbird geeft bericht : “Kan geen verbinding maken met IMAP-Server. Mogelijk maximaal aantal verbindingen overschreden”.
Heel raar heb enkel PC en 2 smartphones die e-mail verwerken.
PC en smartphones herstart . Maar bericht blijft.
Dus naar e-mail rechtstreeks bij Proximus. Daar werkt versturen ook niet meer en komen er ook geen mails meer binnen.
Zullen weer eens een “update” gedaan hebben van servers. Ze blijven maar prutsen bij Prutsimus.
Ook online lukt het niet om mail te verzenden er is onverwachte fout opgetreden dus hangt van proximus af.
Nu wil ik een mail verzenden met thunderbird en nu staat er dit uw bericht is verzonden maar door netwerkproblemen of fouten met de bestandstoegang is er geen kopie in uw map voor verzonden berichten (Verzonden) geplaatst. U kunt het opnieuw proberen of het bericht lokaal opslaan in Lokale mappen/Verzonden-mijnmailadres@skynet.be)
@DaisyS Ter info Ik heb ook al meer dan een week soms problemen , ook in de Proximus webmail website als in de App , soms komt er een pop-up met de melding de server is niet bereikbaar , probeer het later opnieuw. In outlook de melding verbinding met de mailserver werd afgebroken contacteer je service provider . Lijkt mij toch ergens op een probleem bij Proximus . 2 weken geleden kwamen mails vele uren later toe , dit is nu niet meer het geval. Nu is het duidelijk een mailserver probleem bij Proximus. Zie screenshot.
@alainhome Heb je dit ook via onze webmail?
Thunderbird. Kan geen verbinding maken met uw IMAP server. Mogelijk hebt u het maximale aantal verbindingen met deze server overschreden. Als dat zo is, gebruik dan het venster voor geavanceerde IMAP-serverinstellingen.
De server heeftd e verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.
Nog steeds problemen en die verwijderde mails ben ik kwijt krijg steeds dit bericht. Kan gene verbinding maken met de Imap in thunderbird ook via gewone windows livemail heb ik zulke berichten
Voor het account Skynet kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Verwijderde items is niet voltooid. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.
Reactie van server: De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem. Server: 'imap.proximus.be' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E Protocol: IMAP Poort: 993 Beveiligd(SSL): Ja
@het goddelijk monster Je kan via deze link je ip adres van de blacklist laten afhalen.
@het goddelijk monster Heb je nog steeds problemen?
beste
ja, ik heb nog problemen… ik vermoed dat mijn IP adres 81.245.42.151 op de zwarte lijst is komen te staan wellicht omdat mijn security cams te veel alarm mails verzonden hebben?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.