Kan geen mails binnenhalen.Er wordt het volgende gevraagd:Naam van de microsoft exchange server. Heb proximus ingetikt maar dat is het niet.
Webmail werkt wel perect.
hi
heb je hiervoor volgende pagina al even geraadpleegd ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mail_consult_exch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/e-mails/mails-met-cloud-exchange/uw-cloud-exchange-mailbox-raadplegen.html
heb je hiervoor volgende pagina al even geraadpleegd ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mail_consult_exch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/e-mails/mails-met-cloud-exchange/uw-cloud-exchange-mailbox-raadplegen.html
A
Lukt het je wel met een andere mailclient of zelfs andere pc? Ik zie dat de webmail wel lukt, dus normaal zou alles OK moeten zijn, ook volgens jouw instellingen die ik hier zie.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.