Vraag

e-mail accounts niet te bereiken.

  • 29 January 2017
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Sinds een week zijn er zes belgacom.net e-mail accounts die ik niet meer kan bereiken. Paswoord of login fout. Er is sinds jaren niets door mij gewijzigd en nu plots zes fouten (0x800CCC92). Wat is er gaande? Volgens een telefonisch onderhoud met de Proximusdiensten zouden die accounts vervallen zijn? Wordt er geen bericht gezonden indien dit zo zou zijn? Ik heb de indruk dat er toch een andere probleem aan de orde is. Immers andere accounts die ik ook heb werken zonder problemen en zijn even oud en even bevraagd door mij. Via mijn "My Proximus" kan ik ook de paswoorden niet wijzigen door een melding "Er is een fout opgetreden". Wie weet hier raad op? Moet Proximus de paswoorden ontgrendelen zodat ik nieuwe paswoorden kan invoegen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dobcla, stuur ons even de betreffende mailboxes door via Het Proximus Team. Dan kijk ik dit voor je na en kom ik bij je terug met een, hopelijk, logische uitleg.

Ik kan je alvast vertellen dat de meeste mailboxes gekoppeld zijn aan een internetcontract. Wanneer dit contract wordt opgezegd blijft de mailbox nog een tijd bestaan maar na verloop van tijd zal deze inderdaad 'vervallen' en geblokkeerd worden.

Reageer