Beantwoord

E-mail


Reputatie 2
Badge

Waarom kan ik geen bestanden verzenden van 119MB?  Dit is een MOV bestand. Dit kan toch niet meer. 

Fijn dag nog. 

 

Jeroen

icon

Beste antwoord door M_016 15 June 2020, 19:48

Bekijk origineel

11 reacties

is het een melding die je krijgt van de mail server van de bestemmeling.

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Indien het over e-mails met bijlage betreft zie onderstaande (+/- 10 - 15 MB max)

https://www.howtogeek.com/171328/how-to-send-large-files-over-email/#:~:text=In%20general%2C%20when%20attaching%20files,10MB%20is%20generally%20the%20standard.

 

Waarom kan ik geen bestanden verzenden van 119MB?  Dit is een MOV bestand. Dit kan toch niet meer. 

Fijn dag nog. 

 

Jeroen

je kan ook gebruik maken van gratis diensten om grote bestanden te versturen naar iemand zodat je een link stuurt naar de bestemmeling waar de bestemmeling deze dan kan downloaden.

zoals yousendit , WeTransfer enz……..

Reputatie 2
Badge

Oké bedankt.

heel graag gedaan.

Reputatie 6
Badge +3

Je mag ook niet vergeten wanneer een bijlage heel groot is het onmogelijk is om nog mails te ontvangen of te verzenden via jouw mailprogramma omdat de timeout verstrijkt, zelf als je een oneindig lange verzendtijd instelt gaat dit sowieso geweigerd worden door de Proximus servers of die van de ontvanger. het verzenden van mails heeft altijd voorrang. Je kan altijd de mails die in postvak uit staan manueel verwijderen. 

Reputatie 2
Badge

Oké bedankt

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik weet niet of het hier al vermeld is, maar ik heb al een aantal keer WeTransfer gebruikt, dat gaat dacht ik gratis tot 2 G. Nadeel is natuurlijk dat je e-mailadressen moet ingeven, maar ik heb daar nooit iets van gemerkt. Het is dus veilig.

Tegenwoordig heb ik wel een aantal opslagruimtes in de cloud, een bepaalde ruimte gebruik ik om grote bestanden te transfereren. Dan heb je het een beetje meer zelf in de hand.

Reputatie 6
Badge +3

Je moet wel opletten met gevoelige gegevens. Lees heel goed de gebruiksovereenkomst. Want wanneer de opslagservers in de Verenigde Staten van Amerika staan, mag er na een bevelschrift in alle gedeelde bestanden gekeken worden ook die van niet-Amerikanen. Indien je Google account hebt kan je ook via Google drive het bestand delen. Of de gratis versies. Let ook op met die gratis versies na x aantal tijd wordt de upload gewist.

Reputatie 2
Badge

Merci allemaal, fijne avond.

Voor u ook nog een fijne avond verder.

Reageer