Vraag

E-mail

  • 8 januari 2018
  • 0 reacties
  • 84 Bekeken

Vorige week 3-1-2018 en nieuwe B-box 3 gekregen wegens problemen snelheid voor het ontvangen van Netflix, B-box 2 voldeed niet meer invb met snelheid. Op 4 -1-2018 nieuwe B-box 3 gekregen, installatie goed gelukt en ook een snellere Download en Upload.
Maar op 4-1-2018 wilde ik mijn mails binnen halen, voor 10 mails bijna een half uur voor deze in mijn Outlook 2010 binnen kwamen .
Helpdesk proximus gebeld geen oplossing daarna Microsoft helpdesk geen oplossing dan .Ik heb daarna zelf van alles getest . Wat is de oplossing nu het blijkt dat er een conflict ontstaat tussen de anti-spam van MCAfee en de B-box 3 (met B-Box 2 geen probleem mails komen gewoon binnen).
Ik wou deze melding gewoon even maken .
SwavN

0 reacties

Geen reactie

Reageer