Beantwoord

Duplicatie poort forwarding probleem wanneer meerdere poorten tegelijkertijd wil openzetten

  • 12 February 2020
  • 10 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Om gebruik te maken van een streaming dienst moest ik een aantal poorten forwarden op mijn B-Box v3 Sagemcom, Hardware version: 2.1, Software Version 8c.310A

De volgende bug ben ik tegengekomen wanneer je een paar poorten achter elkaar wil forwarden en op enter en vervolgens op ok drukt, worden er duplicaten aangemaakt in de interface (dan komt ook de foutmelding port number already assigned). Blijkbaar heeft de interface moeite wanneer je tegelijkertijd meerdere poorten wil forwarden. Ik ben dan genoodzaakt om de duplicaten te verwijderen. 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 17 February 2020, 11:58

Bekijk origineel

10 reacties

Dit is al een heel oud zeer daarom dat hier zelf vroeger al aangeraden werd als je dit voor had, om na iedere regel invoer de bbox te herstarten!

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer je nu 1 regel aanmaakt refresht de pagina automatisch en gaat terug naar het beginscherm. Ik kan nog begrijpen dat de duplicaten er staan, maar niet wanneer er bij status ok staat.

enfin ik kan maar zeggen dat anderen ook dit probleem hadden, wel al een ruime tijd geleden, ik persoonlijk heb dit nog niet voorgehad had dit in der tijd ook bij getest toen er hier de zelfde melding kwamen van het probleem.

Reputatie 7
Badge +4

Wij hebben dit aan ons IT team doorgegeven ter nazicht. 

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Ik heb het meerdere malen kunnen produceren, wanneer ik meer dan 8 regels tegelijkertijd aanmaak en op enter druk en pas op het allerlaatste moment op ok. Dan komt het probleem voor. Wanneer je maar 1 of 2 regels aanmaakt is er geen probleem.Bedankt voor je feedback. Ik begrijp dat niet veel mensen dit zullen voor hebben.

@Charlotte.D : Hartelijk bedankt, om dit door te geven.

Een test die ook gedaan heb samen, met iemand anders (bizz klant) ,was ook met meerdere regels het aantal herinner ik mij niet meer en dan had die dit ook voor en omdat ik dit toen in der tijd hier gelezen had van ieder lijn in te voeren en heropstarten, dan lukte het natuurlijk wel.

Dus uiteindelijk is dit probleem zeker niet nieuw :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Zo zwaar gaat er ook niet aan getild worden bij Proximus, wat ik ook wel begrijp dat het aantal privé klanten dat met deze bug te maken heeft relatief klein is in vergelijking met het totaal aantal klanten. Mijn bedoeling was om dit gewoon te melden, ik moet ook toegeven dat ik niet eerst een zoekopdracht heb gestart naar eerdere topics.

Het aantal meldingen van zo’n probleem zal zeker op één hand te tellen zijn, maar je weet maar nooit hé :wink:

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb even navraag gedaan en het klopt inderdaad dat daar een bug op zit. Daar waren ze van op de hoogte.
Bij de volgende firmware release zal dit probleem verdwijnen, maar deze laat nog heel even op zich wachten. 
Tot de release gelanceerd wordt zal het nog even op de “één voor één” manier moeten verlopen :wink:

Reputatie 6
Badge +3

@Charlotte.D : Hartelijk bedankt om dit te hebben nagevraagd en dat dit binnenkort wordt opgelost via een firmware upgrade.

Reageer