Dubbel gevoel, maar ik ben er klaar mee

  • 7 April 2021
  • 8 reacties
  • 292 Bekeken

Beste Proximus,

Na jaren trouwe klant te zijn bij jullie, heb ik het gehad met jullie slechtwerkende producten en vooral slechte service!

Ik voel me als trouwe klant bekocht en in de steek gelaten door jullie!

En eigenlijk voel ik me bij het schrijven van dit bericht ook opgelucht, zo van… je bent er bijna van af, van al de miserie die je de laatste twee jaar hebt moeten ondergaan en waarvoor je teveel betaald hebt.

Slecht werkende installatie, slechte wifi ontvangst, Digitale TV die hapert en opnames die niet of onvolledig zijn.

Ik begrijp niet dat Proximus geen werk heeft gemaakt om verbetering te brengen, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige klant bent die dit meemaakt.

En als business klant, heb je duidelijk geen voordeel (toch niet in de praktijk) want hun belofte van engagement is hilarisch! binnen de 24u geholpen :-) een live chat! haha een antwoord na 24u (het is hier stil, uw sessie zal worden gesloten, kunnen we een enquete doen voor klantentevredenheid! echt waar ! Ik heb het gehad ! als jullie geen degelijke kwaliteit kunnen aanbieden STOP DAN MET DE MENSEN ZO VEEL GELD TE VRAGEN VOOR EEN ABONNEMENT !!! 


8 reacties

hier net hetzelfde  van her naar der gestuurd worden , niets opgelost en altijd als je bel plots verbroken en ze doen de moeite niet terug te bellen

 

TELEURSTELLEND

omdat de Prox forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze hier terug langskomen (niet op feestdagen en weekends) , zal je best je probleem beschrijven en ondertussen ook best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

hier net hetzelfde  van her naar der gestuurd worden , niets opgelost en altijd als je bel plots verbroken en ze doen de moeite niet terug te bellen

 

TELEURSTELLEND

Van Proximus geen enkele reactie mogen ontvangen :ok_hand:


Welke reactie had je dan verwacht?

Dit is een Forum, waar gebruikers elkaar proberen te helpen met technische problemen …

Meer moet je hier niet verwachten?

Beste Philippe,

Scrol dan eens naar boven, en ik verwacht niet gewoon een reactie maar daden!

Reputatie 6
Badge +2

Van Proximus geen enkele reactie mogen ontvangen :ok_hand:


Welke reactie had je dan verwacht?

Dit is een Forum, waar gebruikers elkaar proberen te helpen met technische problemen …

Meer moet je hier niet verwachten?

Verbaast me niets

Van Proximus geen enkele reactie mogen ontvangen :ok_hand:

Beste Heidi,

Ik weet dat je dit met de beste bedoelingen schrijft, maar met (telkens weer) die beloftes die gewoon een leeg pakketje zijn. 

Ik hoop oprecht dat er ooit iets gaat veranderen in de klanten service, want nu faalt Proximus! 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag Luc, jammer om te horen dat je de laatste 2 jaar (technische) problemen hebt ondervonden. Je opmerkingen over onze chat worden  doorgegeven en helpen ons om onze service continu te optimaliseren. Je mag er zeker van zijn dat Proximus er alles aan doet om haar service te laten voldoen aan de vragen en verwachtingen van al haar klanten. Groetjes, Heidi

Reageer