Beantwoord

dsl lampje knippert


dsl lampje knippert en ik heb geen tv, geen internet meer

router al gereset, kabels verstoken, niets helpt

Proximus beloofde al meermaals een expert te doen, bellen, zit nu al sinds gisteren avond zonder internet, kan zelfs niet homeworking doen

icon

Beste antwoord door Laetitiai 6 April 2021, 14:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

20 reacties

mss in afwachting dat iemand van de prox forummedewerkers je verder helpt, eens natrekken of er geen slechte contacten te bespeuren zijn van de de uitgang DSL van je bbox naar de NTP2007/TF2007 vdsl filter of oxidatie vast te stellen is.

Heb alle fiches uitgetrokken en terug ingestoken + reset van de box, zonder resultaat als het dat is wat je bedoeld?

Heb ook geen vaste lijn dus de NTP2007/TF2007 vdsl filter loopt nergens naar

 

 

Als het niet binnen komt via koperlijn dan zit je op fiber, heb je da fiber modem al herstart 

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Anders wachten op een reactie van iemand van het forumteam

 

ik heb de on/off button ook al meermaals geprobeerd zonder succes.

Ook beide modems + router gereset, niet helpt, het lampje blijft knipperen 

Dan zullen ze je fiber oven moeten resetten waarschijnlijk, maar dat laat ik verder over aan een proximus forumedewerker als die hier straks de draad opneemt.

Dag Martin

Bedankt voor je hulp, ze zijn helaas bij Proximus niet zo behulpzaam want ik wacht al sinds gisteren avond voor een expert die me zou terugbellen, … echt niet normaal 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Martin

Bedankt voor je hulp, ze zijn helaas bij Proximus niet zo behulpzaam want ik wacht al sinds gisteren avond voor een expert die me zou terugbellen, … echt niet normaal 

hi, kan je je klantennr of lijnnr aan je profile toevoegen ? dan kunnen we je lijn nakijken en eventueel het nodige resetten

klantnummer = 613429***

volgens proximus zijn onze diensten stopgezet ? Hoe kunnen we deze opnieuw activeren ?

 

Reputatie 7
Badge +4

klantnummer = 613429***

volgens proximus zijn onze diensten stopgezet ? Hoe kunnen we deze opnieuw activeren ?

 

ik ie hiervoor inderdaad een lopend order voor
ik kijk even na met een collega wat er hier is gebeurd en in orde brengen

We hebben zonet een brief ontvangen dat er pas op 22 april een technieker komt!

Dit is ronduit schandalig, wij zullen 16 dagen zonder tv en internet zitten, dit is echt niet mogelijk!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Laetitiai ticket IM11280655 met de vraag om escalatie van deze afspraak werd intussen aangemaakt! Groetjes, Heidi

Dag Heidi, bedankt voor de info. Denk je dat ik vandaag nog iemand mag verwachten ?

Reputatie 7
Badge +3

Wij hebben geen zicht op de planning, de bevoegde dienst zal jullie verder contacteren!

Dag Heid

ik heb ondertussen volgende bericht ontvangen en dit baart me wel zorgen?

 

 

 

 

 

Bij deze informeren wij u dat uw aanvraag werd geannuleerd.

 

 

 

.

 

 

 

Bedankt voor uw vertrouwen.

 

 

Met vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

 

 

 

@Laetitiai Tip: best uit veiligheid nooit privégegevens op een openbaar forum zetten.

Dag Martin

bedankt voor de info, helemaal correct 

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, zoals je weet is Tina hier ook mee bezig (zie privébericht) en wij doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Reputatie 7
Badge +3

@Laetitiai 

ondertussen is alles opgelost.

fijne dag nog.

Groeten

Tina

Reputatie 1

Men zou mij terug contacteren (IT/technische dienst) ivm steeds knipperend DSL-lampje.. ik heb nog niemand gehoord.

@PROXIMUS Forummedewerkers zie ook zijn nieuw topic die @nickgeens opgestart heeft in dit zelfde verband → hercontact door IT | Proximus Forum