Vraag

Draadloze verbinding bbox - TV decoder valt steeds uit na 05.u TV kijken

  • 7 April 2021
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 2
Badge

@Martin @HadewychT @jonathandr @DaisyS wifi booster valt sinds dit weekend weer uit en krijgt geen verbinding met bbox. Enige dat helpt (tijdelijk) is bbox op en af zetten. De 5 ghz verbinding valt dus weg na een tijd. De booster staat op auto. One ssid ook al eens afgezet om uit te proberen aangezien er vroeger met de vorige bbox ook problemen mee waren. 

graag een oplossing want problemen blijven maar duren 

wanneer ik de oude WiFi bridge gebruik heb ik uiteindelijk hetzelfde probleem

Gelieve alles te testen en technieker te sturen en liefst iemand die dit nu eens finaal kan oplossen. 

  1. gesukkel sinds 5/1/2021wanneer internet volledig weg was (na verschillende bezoeken door verschillende techniekers volgende problematiek:
  2. er zat een probleem in de straatkast
  3. bbox 3 werd vervangen met bbox 3V+
  4. wifi booster werd geplaatst ter vervanging WiFi bridge 
  5. tv valt nu uit (WiFi booster geen verbinding - staat zoals al jaren het geval was met de WiFi bridge in zelfde ruimte (eetkamer + living) als de bbox
  6. Na reset bbox kan ik half uur tv zien en dan valt het weer uit
  7. Mijn geduld geraakt echt op … waarom moet ik zoveel betalen per maand en dan nog zoveel miserie …

    => ondertussen een lange UTP kabel gelegd dwars door eetkamer naar living - verbinding Bbox naar TV decoder; TV blijft ok nu maar dus niet als ik draadloos via oude wifi bridge of gehuurde  wifibooster aansluit :-( nochtans was die draadloze verbinding tot voor 5/01/2021 nooit een probleem tussen vorige bbox en “Belgacom” wifibridge.
    Wifibooster reset ook al gedaan en staat op ‘Auto’; ook al getest op ‘station’ stand (was me aangeraden door iemand die bij Technicolor werkt ...).

Graag ASAP een oplossing want ik betaal voor die niet werkende bbox - wifibooster combinatie om een goede draadloze verbinding te hebben … 

 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Aangezien dit probleem blijft opduiken (en al uw andere meldingen in ander topics) kan volgens mij dit alleen maar opgelost worden als er een technieker gestuurd wordt om dit in detail uit te pluizen, maar dat moet ik uiteraard overlaten aan de prox forummedewerkers om dit te beslissen als ze hier uw post lezen.

Reputatie 7
Badge +4

@Martin @HadewychT @jonathandr @DaisyS wifi booster valt sinds dit weekend weer uit en krijgt geen verbinding met bbox. Enige dat helpt (tijdelijk) is bbox op en af zetten. De 5 ghz verbinding valt dus weg na een tijd. De booster staat op auto. One ssid ook al eens afgezet om uit te proberen aangezien er vroeger met de vorige bbox ook problemen mee waren. 

graag een oplossing want problemen blijven maar duren 

wanneer ik de oude WiFi bridge gebruik heb ik uiteindelijk hetzelfde probleem

Gelieve alles te testen en technieker te sturen en liefst iemand die dit nu eens finaal kan oplossen. 

  1. gesukkel sinds 5/1/2021wanneer internet volledig weg was (na verschillende bezoeken door verschillende techniekers volgende problematiek:
  2. er zat een probleem in de straatkast
  3. bbox 3 werd vervangen met bbox 3V+
  4. wifi booster werd geplaatst ter vervanging WiFi bridge 
  5. tv valt nu uit (WiFi booster geen verbinding - staat zoals al jaren het geval was met de WiFi bridge in zelfde ruimte (eetkamer + living) als de bbox
  6. Na reset bbox kan ik half uur tv zien en dan valt het weer uit
  7. Mijn geduld geraakt echt op … waarom moet ik zoveel betalen per maand en dan nog zoveel miserie …

    => ondertussen een lange UTP kabel gelegd dwars door eetkamer naar living - verbinding Bbox naar TV decoder; TV blijft ok nu maar dus niet als ik draadloos via oude wifi bridge of gehuurde  wifibooster aansluit 😞 nochtans was die draadloze verbinding tot voor 5/01/2021 nooit een probleem tussen vorige bbox en “Belgacom” wifibridge.
    Wifibooster reset ook al gedaan en staat op ‘Auto’; ook al getest op ‘station’ stand (was me aangeraden door iemand die bij Technicolor werkt ...).

Graag ASAP een oplossing want ik betaal voor die niet werkende bbox - wifibooster combinatie om een goede draadloze verbinding te hebben … 

 

hi alex, ik heb je hiervoor een antwoord gestuurd in een vorig topic om een afspraak te maken