Vraag

downloadlimiet "internet start" overschreden, "extra data" functioneert niet

  • 26 August 2021
  • 10 reacties
  • 174 Bekeken

Ik heb geprobeerd om extra data (20GB) te bestellen, maar zonder succes. Er is dus een probleem met deze functionaliteit en nu zit ik al enkele dagen aan trage snelheid...


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@JonasBxl Ik zie dat er vandaag om 15.00 20GB is geactiveerd.

Neen, dat marcheert niet. Wanneer kan ik die prox medewerker verwachten?

@JonasBxl rond de middag komen er normaal gezien hier wel al Proximus forummedewerkers langs .

NB: 

NB: prox forummedewerkers hebben dit proximus symbool
staan naast hun forumnaam.

 

Dat is het probleem! Ik heb extra 20 GB aangevraagd maar het werkt niet!

Reputatie 7
Badge +3

Aanbod

Oeps, je maandelijks surfvolume is al bijna op? Als je geen Extra Volume activeert wanneer je limiet bereikt is, vermindert je snelheid tot de eerste dag van de volgende maand. Bestel snel Extra Volume en surf verder, aan je gebruikelijke snelheid.

 

Extra Volume 300 GB

  • Tuttimus, Familus, Minimus of Flex
  • Pack met Internet Maxi of Internet Comfort
  • Internet Maxi

Gratis

Activeer

Extra Volume 20 GB

  • Internet Start
  • Internet Comfort
  • Pack met Internet Start

€ 5

Extra Volume Vast Internet

Je moet extra volume aanvragen alvorens je op verminderede snelheid word gezet!!!!! Nu zal je moeten wachten vrees ik.

Neen, dat marcheert niet. Wanneer kan ik die prox medewerker verwachten?

En als je een privé venster in je browser open via toetscombinatie
CTRL SHIFT N
en dan naar MyProximus surft  en alle cookies aanvaart,  lukt het dan ook niet?

Als dat ook niet lukt zal het wachten zijn tot een Prox forummedewerker hier langskomt.

Ik gebruik de app niet. Enkel via computer/laptop (myproximus). Ik heb in het verleden al regelmatig data bijgevraagd zonder problemen.

lukt het niet zowel via myproximus app
als via de webversie → MyProximus – Klantenzone | Proximus

Profiel aangevuld. Ik werk vandaag thuis dus de verlaagde snelheid is niet aangenaam!

Als de Prox medewerkers hier straks de draad opnemen kunnen zij je verder hepen en daarom best  ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij met die gegevens direct aan de slag kunnen.

Reageer