Vraag

DLM niet actief op lijn?

  • 7 October 2020
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Goedemiddag,

In het verleden werd op mijn lijn met DLM vlot het 85/15 profiel gehaald. Ondertussen is de snelheid al meer dan een half jaar gelimiteerd en na zelf een TBF te starten via het telefoonnummer blijft deze ook al geruime tijd hangen op een 50/15, wat mij doet vermoeden dat DLM misschien niet meer actief is.

Ik maak gebruik van een FritzBox 7530 met DSL version 1.180.129.93, dus dat zou op zich het probleem niet mogen zijn. De lijnwaarden lijken ook voldoende om stabiel een hogere snelheid te kunnen bereiken (zeker wat downstream betreft): https://imgur.com/FIdfymY

Zou een Proximus medewerker een kijkje kunnen nemen naar de instellingen/waarden voor mijn lijn? Het klantnummer en telefoonnummer zijn toegevoegd in mijn profiel.

Alvast bedankt!


4 reacties

FYI: ik herinner mij hier een tijd geleden zo’n geval en toen scheen het het probleem uiteindelijk in een  lijnkaart te zitten.
Maar in ieder geval zal het afwachten zijn wat iemand van de  Proximus forummedewerkers vaststelt omtrent de status van DLM (zou kunnen dat ze maar pas morgen reageren)

Reputatie 7
Badge +4

Kristof, ik heb nog even een reset gedaan van de DLM, binnen enkele dagen zou deze moeten doorlopen. Kan je dit enkele dagen opvolgen?

Kristof, ik heb nog even een reset gedaan van de DLM, binnen enkele dagen zou deze moeten doorlopen. Kan je dit enkele dagen opvolgen?

Bedankt voor de snelle reactie, ik volg de situatie verder op de komende dagen!

Dit kan na enkele dagen maar best een 14 tal dagen afwachten.

Reageer