Vraag

Digitale factuur

  • 14 September 2022
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Ik krijg de verplichting tot digitale factuur.


Dit is een besparing voor Proximus lijkt me, waar ga ik deze doorgerekend krijgen als klant?

Verhogingen telkens weer, maar deze (begrijpelijk kleine) besparing gaat in jullie zak, na de verhoging van enkele maanden geleden?
Graag een antwoord, want de chatbot verbind me niet door met 1 van jullie collega’s...


3 reacties

kan je de keuze niet maken via MyProximus voor elektronisch of papier. → https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/settings

of via de online versie → MyProximus – Klantenzone | Proximus waar je ook de facturen kunt zien

 

Vroeger wel, ik koos bewust voor papieren versie.

vandaag zat er een brief bij de aantekening dat vanaf heden enkel digitaal nog kan.

 

 

Ben ik blij dat m’n grootmoeder, zonder digitale kennis, elders klant is… wat moeten zij gaan doen zonder  smartphone / pc 🤷🏻‍♂️

raar want ik kan dat toch nog altijd kiezen via Myproximus → https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/settings

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kan ik mijn aanrekeningen nog op papier krijgen?

Blijkt het toch niks voor jou? Dan kan je op elk moment zelf de verzendings methode van je aanrekening aanpassen via www.proximus.be/instellingen

Deze tekst lees ik verder onderaan in de brief die je ontvangen hebt

Ik heb voor jou de aanpassing naar papier terug gedaan.

Misschien kan je toch via MyProximus eens nakijken waar en hoe? Kwestie van volgende keer het zelf te kunnen aanpassen? ;-) 

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@GS_ 

Dit lees ik onderaan op het document dat je ontvangen hebt:

Hoe kan ik mijn aanrekeningen nog op papier krijgen?
Blijkt het toch niks voor jou? Dan kan je op elk moment zelf de verzendingsmethode van je aanrekening aanpassen via www.proximus.be/instellingen

Wellicht voor de volgende keer om te gebruiken…

Vriendelijke groeten

Reageer