Beantwoord

Diensten stopgezet maar niet opgezegd

  • 3 November 2019
  • 10 reacties
  • 373 Bekeken

Reputatie 2
Badge

31 oktober werkte mijn internet en tv niet meer. Ik bel naar proximus en zeggen ze dat wij onze diensten hebben stopgezet. Na verschillende keren uit te leggen dat wij ons contract niet hebben opgezegd word ik van hot naar her gestuurd. Blijkt dat de ene dienst de andere niet is bij proximus en dus moest ik verschillende malen terugbellen.

2 maal werd er tegen mij gelogen da mijn diensten geheractiveerd worden binnen 48u. 1 maal was degene van call center zo onbeleefd da ik gewoon ophing. Na een 6de telefoontje werd er een heractivering beloofd binnen 48 uur. Toen ik 1 maal een persoon aan de lijn kreeg dat wel alles deftig uitlegde heeft deze mjj weten te vertellen dat zijn collega een fout heeft gemaakt bij de aanvraag tot heractivering. Hij vroeg alleen de heractivatie van mijn tv terug aan. Dat is echt pesterijen. Nu legt deze gast mij uit dat hij niks kan doen omdat er een case openstaat en die dienst niet werkt. Zij moeten eerst deze case behandelen voor ik mijn aanvraag terug kan indienen voor heractivatie van internet verbinding. Een case duurt 7 dagen dus 14 dagen wachten voor heractivatie van diensten da wij NIET hebben stopgezet. 10 dagen nadat we de factuur hebben betaald.

Wat is dit toch. Hoe kan men zomaar iemand zijn diensten stopzetten zonder communicatie met de klant. Ik heb geen achterstallige facturen of niks. Wij zouden een mail gestuurd hebben. Geef mij het bewijs want in mijn mailbox van verzonden berichten zal je niks terugvinden.

Heel de herfstvakantie verpest. 2 kindjes dat niks meer wiste te doen want alles werkt met internet!!!

Ergst van al is ik krijg een dreigmail dat ik al mijn goederen bbox etc..., moet binnen brengen of anders 248 euro moet betalen

Tis 2019 en zon klantendienst. Telefonisch wil niemand zon dossier behandelen. Niemand kan u helpen. De helft verstaat jou niet of versta ik niet omdat Hollanders zijn meestal. En degene dat iets in je dossier doen maken het nog erger met hun fouten.

Pfff men betaald zich al blauw vergeleken met buurlanden en kan er ni eens rust bij vinden dat alles op zijn plaats is

Ze kunnen niet eens een onnozele e-mail publiceren waar je terecht kan met klachten. Nee ze maken een 5 stappen omweg en als je juist antwoord krijg je online formulier. Men begrijpt percies ook ni dat je geen telefoon nummer kan ingeven via de 0800 of de site als je alleen internet en tv hebt. Veranderd da is naar klantennr ingeven mannekes

Nu zitk hier gewoonweg op een zaterdag nacht reviews te typen omdat men zelfs het internet en tv ni deftig kan laten marchere pff echt lastig als je maar 2 monopolie bedrijven hebt waar je terecht kan voor deze diensten

 

Ik eis dat mijn diensten zsm terug geactiveerd worden. Dat ik terug betaald word voor de dagen dat ik geen internet en tv heb gezien ik recent mijn factuur betaald heb en ik verwacht een compensatie voor het ongemak van een hele vakantie zonder internet en tv te zitten, het lastige personeel op de callcenters en het feit dat men zomaar liegt da ik de diensten heb stopgezet. Ik daag jullie uit om een bewijs daarvan te lev

icon

Beste antwoord door hakimam 7 November 2019, 00:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Ter info: In het weekend komt hier niemand van het Proximus forumteam langs, maar morgen zullen ze je zeker wel verder helpen als ze hier de draad terug opnemen.

Reputatie 2
Badge

Ter info: In het weekend komt hier niemand van het Proximus forumteam langs, maar morgen zullen ze je zeker wel verder helpen als ze hier de draad terug opnemen.


Zo te zien word er niet veel geholpen. Ik bel elke dag en krijg elke dag te horen wij  kunnen niks doen omdat er een ticket is aangemaakt.

 

Ik zit al een volle week zonder diensten waar ik voor betaald heb en niemand dat het waard vind om het op te lossen

ik ben spijtig genoeg niet van Proximus en ik wou je alleen deze info meegeven, dus zal het afwachten zijn tot iemand van proximus zelf hier je post doorneemt.

Reputatie 7
Badge +3

@hakimam 

 

Beste,

Oprechte excuses dat dit zo gelopen is.

Ondertussen zijn er wel verschillende dossiers opgemaakt en collega’s gecontacteerd om je producten terug actief te krijgen.

We volgen dit nog verder mee op !

vriendelijke groeten,

Tina

 

Reputatie 2
Badge

Om het af te maken krijg

Reputatie 2
Badge

Om het af te maken krijg ik nu een factuur voor weder indienststelling in plaats van een compensatie en rechtzetting.

 

Proximus toon mij bewijs dat wij een opzeg hebben gedaan 31 oktober om 12u16???

@hakimam

 

Beste,

Oprechte excuses dat dit zo gelopen is.

Ondertussen zijn er wel verschillende dossiers opgemaakt en collega’s gecontacteerd om je producten terug actief te krijgen.

We volgen dit nog verder mee op !

vriendelijke groeten,

Tina

 

 

Reputatie 2
Badge

@hakimam

 

Beste,

Oprechte excuses dat dit zo gelopen is.

Ondertussen zijn er wel verschillende dossiers opgemaakt en collega’s gecontacteerd om je producten terug actief te krijgen.

We volgen dit nog verder mee op !

vriendelijke groeten,

Tina

 

Om het af te maken krijg ik nu een factuur voor weder indienststelling in plaats van een compensatie en rechtzetting.

 

Proximus toon mij bewijs dat wij een opzeg hebben gedaan 31 oktober om 12u16???

Ik had ook een fibre pack onbeperkt met 750gb per maand heb ik plots een ander abonnnement.. leuk truukje klanten opzeggen en dan een ander abonnement

Reputatie 7
Badge +3

Beste @hakimam 

inderdaad factuur is uitgestuurd maar gisteren werd een tegoednota ook al opgemaakt, wellicht is ze nog niet zichtbaar voor jullie;

Als dossierbeheerder probeer ik jullie te bellen via de gsm, maar dat is me niet gelukt omdat ik voicemail krijg.

Dossier wordt opgevolgd en hopelijk kunnen we elkaar volgende week spreken. 

groetjes,

Tina

Reputatie 2
Badge

Beste@hakimam 

inderdaad factuur is uitgestuurd maar gisteren werd een tegoednota ook al opgemaakt, wellicht is ze nog niet zichtbaar voor jullie;

Als dossierbeheerder probeer ik jullie te bellen via de gsm, maar dat is me niet gelukt omdat ik voicemail krijg.

Dossier wordt opgevolgd en hopelijk kunnen we elkaar volgende week spreken. 

groetjes,

Tina


Al was de factuur 1 euro. Waarom zou ik moeten betalen voor een fout dat proximus heeft gemaakt

Ik heb 20 oktober 59 euro betaald voor diensten tot 20 november

Van 31 oktober tem 6 november heb ik geen diensten gehad.

 

Dus leg mij eens uit waarom ik 32 euro moet betalen. Ook al is er een compensatie onderweg. Dat betekent niet dat ik moet betalen omdat jullie onterecht mijn diensten hebben stopgezet.

 

Nogmaals ik vraag het bewijs dat wij de diensten hebben opgezegd op 31 oktober. Als u dat niet kan leveren dient proximus de volledige verantwoordelijkheid te dragen

Reputatie 2
Badge

Is het mogelijk om heel deze topic te verwijderen aub gezien de vergissingen langs beide  partijen worden rechtgezet?