Beantwoord

Destiny2

  • 3 October 2018
  • 9 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb problemen met het internetverbinding als ik spel Destiny2 speel.Heb vaak lost connection. Met andere spellen heb ik geen problemen.Het problezm is ontstaan na vervangen van modem bbox 2 naar bbox3.
icon

Beste antwoord door LinosD 3 October 2018, 20:03

Bekijk origineel

9 reacties

waarschijnlijk heb je een BBOX3 van Technicolor (daar staan de vier gele ethernet utp poorten mooi naast elkaar en niet twee per twee zoals bij deze van Sagemcom) maar dan kunnen de mensen van proximus, als ze hier op het forum langskomen, daar andere software op pushen.
Ja klopt.Hoe of wanneer.
als ze je post lezen (normaal komen ze op het forum tot 22u) en moest het antwoord op zich te lang laten wachten stuur hen dan mss best een Privébericht (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
Werd reeds beantwoord via privĂ©bericht 🙂.
👍 â˜ș
Heb vua gelijk forum prive bericht. Modem is uit aan gegaan. Reboot? Zal eens kijken of ik nieuwe versie heb firmware
Software versie: 17.1.09.1A zie ik..zal destiny2 eens testen
Ok tes in orde..bedankt manne
Reputatie 7
Badge +4
Veel spelplezier!

Reageer