Vraag

Destiny 2 Port forwarding

  • 15 May 2018
  • 6 reacties
  • 622 Bekeken

Geacht , ...

Ik heb onlangs destiny 2 gekocht
En ik krijg steeds dezelfde error 'Cabbage'
Ik heb wat dit opgezocht en ik zag meteen dat dit te maken had met port forwarding ik heb de stappen uitgevoerd die op internet staan maar helaas werkt dit nog steeds niet zou iemand mij kunnen helpen zodat ik destiny 2 nog steeds zou kunnen spelen

Mvg
Lance Rossignol

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lance, heb je een bbox3 of een bbox2 modem? Groeten Geert
Geachte Geert

Ik heb een bbox 3
mvg lance
Reputatie 7
Badge +3
In deze link vind je heel wat nuttige informatie.

op deze pagina op het forum werd er ook een gelijkaardig probleem aangekaard.

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/playstation-3-op-bbox-3-38602/index1.html#post573874

mvg

Geert
Ik zou de stappe willen volgen van die forum maar ik zit op pc en ik speel het niet op ps3 of 4 dus het zulle andere stappen zijn
Toch bedankt
mvg
lance
Geachte ...

Zou u mij stappen kunnen doorsturen dat ik zou moeten doen op de computer
zodat ik destiny 2 kan spelen op pc

MVG
Reputatie 7
Badge +4
Lance, kan je me even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven via een privé bericht? Dan kijk ik eerst even naar de software op je modem zelf. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer