Beantwoord

Destiny 2 PC - Cabbage & Lettuce error

  • 3 October 2019
  • 14 reacties
  • 424 Bekeken

Beste,

Ik heb elke 10-20min tijdens het spelen van Destiny 2 op PC de error "Cabbage" of "Lettuce".
Via Google heb ik begrepen dat dit door mijn "Technicolor" modem komt. Men zegt dat je een update kan krijgen voor je modem door dit formulier in te vullen.
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_destiny2/particulieren/producten/r-orphans/forms/destiny2.html
Voor de zekerheid heb ik ook deze topic gemaakt.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Martin 3 October 2019, 14:07

Bekijk origineel

14 reacties

De proximus medewerkers pushen de nodige software op je bbox als ze dit probleem lezen in de topics omtrent dit gekend probleem, dus het invullen van dit formulier is eigenlijk niet nodig als je zo'n probleem meld op het forum.
Maar wel handig dat dit formulier op de site beschikbaar staat voor diegenen die niet van het forum gebruik maken.
Eigenlijk zou die link best ook voorhanden zijn op deze Proximus pagina
> klik hier
Onder "destiny 2 / PC"
Reputatie 7
Badge +4
@Lithm ik heb de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
@Lithm ik heb de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
Hartelijk bedankt! Ik zal iets laten weten als het werkt.
Reputatie 7
Badge +6
Het formulier wordt niet meer gebruikt. Dit was enkel bij de lancering van Destiny. Ik zal vragen dit formulier offline te halen om verwarring te vermijden.
Ik zie ook dat je nog een type b-box hebt, waar er geen nieuwe update voor beschikbaar is. Een vervanging naar een nieuw toestel is helaas de enige oplossing. Als je even alvast een b-post afhaalpunt kan kiezen via deze pagina, kan een medewerker je een nieuwe b-box opsturen.
Het formulier wordt niet meer gebruikt. Dit was enkel bij de lancering van Destiny. Ik zal vragen dit formulier offline te halen om verwarring te vermijden.
Ik zie ook dat je nog een type b-box hebt, waar er geen nieuwe update voor beschikbaar is. Een vervanging naar een nieuw toestel is helaas de enige oplossing. Als je even alvast een b-post afhaalpunt kan kiezen via deze pagina, kan een medewerker je een nieuwe b-box opsturen.

Bedankt voor de suggestie. Ik zal het toestel vervangen wanneer er iets mis is.
De update van @ThierryW heeft tot nu toe het probleem opgelost. Ik zie dat mijn software versie veranderd is van 10.A.0.I.BU naar 10.A.5.K.CP. Tot nu toe heb ik nog geen error gekregen tijdens het spelen van Destiny 2.
@ThierryW
Ik krijg geen errors meer, maar wel telkens "Hang on! your experiencing network issues. Re-establishing your connection to Destiny."
Reputatie 7
Badge +4
@Lithm Zoals @ThomasP aangeeft gaan we dan best een nieuwe modem opsturen. Kan je een afhaalpunt kiezen via deze pagina zodat ik het nodige kan doen.
@Lithm Zoals @ThomasP aangeeft gaan we dan best een nieuwe modem opsturen. Kan je een afhaalpunt kiezen via deze pagina zodat ik het nodige kan doen.
Hm. Dat zal ik dan doen. Bedankt
Ik zie ook dat je nog een type b-box hebt, waar er geen nieuwe update voor beschikbaar is


Over welk type bbox van Technicolor gaat dit dan ?
Reputatie 7
Badge +6
@Martin Gaat om de b-box3v. Voor alle duidelijkheid, er is uiteraard wel nog support op en in de toekomst is er wel nog een update gepland. Maar momenteel heeft deze nog een oudere FW variant. Deze wordt ook niet meer geplaatst en is vervangen door de nieuwe b-box3v+ variant.
Indien er geen problemen mee zijn, is een omruiling ook niet nodig.
Bedank voor de uitleg maar nu kan ik niet goed meer volgen aangezien Lithm zegt hierboven :
"@ThierryW heeft tot nu toe het probleem opgelost. Ik zie dat mijn software versie veranderd is van 10.A.0.I.BU naar 10.A.5.K.CP. Tot nu toe heb ik nog geen error gekregen tijdens het spelen van Destiny 2. "


Maar dit gaat voor Lithm zijn cabbage probleem toch om een bbox3 van Technicolor die hij heeft ?
Ik heb recent ook destiny 2 gedownload en krijg ook dezelfde 'cabbage' error. We hebben thuis ook een technicolor modem dus ik vermoed dat deze een update vereist om destiny 2 zonder problemen te kunnen spelen. Mijn vraag is nu of het internet tijdens deze update wegvalt gezien mijn mama wel een winkel heeft en zij dus nog steeds internet nodig heeft voor bestellingen.

MVG,
stef
Mss kunnen ze dan de upload van de software doen als de winkel dicht is bv.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb recent ook destiny 2 gedownload en krijg ook dezelfde 'cabbage' error. We hebben thuis ook een technicolor modem dus ik vermoed dat deze een update vereist om destiny 2 zonder problemen te kunnen spelen. Mijn vraag is nu of het internet tijdens deze update wegvalt gezien mijn mama wel een winkel heeft en zij dus nog steeds internet nodig heeft voor bestellingen.

MVG,
stef

hi stef, vanaf wanneer mag de update gepushed worden ?
de update neemt ongeveer 2uur in beslag, je hebt ondertussen wel verbinding maar kan mogelijk een korte onderbreking ervaren
ik kan deze update pushen wanneer je wenst ( tot en met 22u)

Reageer