Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
This topic has been closed for comments
Bladzijde 6 / 11
Sorry
Is bekabeld aangesloten.
Zag een topic op het forum hier wat ik ook even gaan testen ben, zie:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onstabiele-internet-connectie-wanneer-tv-aan-51891?postid=673503#post673503
ik heb zojuist nog een prive bericht gestuurd naar proximus met een link van de forum topic, hopelijk ziet iemand dit en kan mij nog steeds helpen voor mijn router aan te passen.
alvast bedankt
alvast bedankt
dat zal pas iets voor morgen zijn.
En als er niet gereageerd wordt kan je nog altijd een herinnering sturen
En als er niet gereageerd wordt kan je nog altijd een herinnering sturen
Is het nog mogelijk om dit formulier te krijgen?
is het nog mogelijk om die update te krijgen?
Hallo, ik heb ook problemen met mijn technicolor modem betreffende Destiny 2.
Ik heb een privéberichtje gestuurd met nodige info! Hopelijk snelle reactie 🙂
Ik heb een privéberichtje gestuurd met nodige info! Hopelijk snelle reactie 🙂
Beste, hier van hetzelfde. Kan dit nog aangepast worden voor het weekend? ☺️
Hoi!
Ik heb hier dezelfde kwestie, ik hoop dat het voor het weekend kan worden opgelost, ik heb al een bericht gestuurd naar het proximus-team.
Ik heb hier dezelfde kwestie, ik hoop dat het voor het weekend kan worden opgelost, ik heb al een bericht gestuurd naar het proximus-team.
Hey
Ik heb ook een bericht gestuurd naar het proximus team.
Ik heb ook een bericht gestuurd naar het proximus team.
Hallo,
Na 4 keer te bellen met de hotline en het antwoord te krijgen dat de update is uitgevoerd maar dat het nog steeds eigenlijk dezelfde is heb ik jullie een privé bericht gestuurd met de nodige informatie.
Hopelijk een snel antwoord en snelle instalatie van versie 17.1.03.1X.
Alvast Bedankt!
Na 4 keer te bellen met de hotline en het antwoord te krijgen dat de update is uitgevoerd maar dat het nog steeds eigenlijk dezelfde is heb ik jullie een privé bericht gestuurd met de nodige informatie.
Hopelijk een snel antwoord en snelle instalatie van versie 17.1.03.1X.
Alvast Bedankt!
qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden 😉
ik heb daarnet een prive bericht gestuurd in verband met de update. Hopelijk leest iemand het, alvast bedankt:) !
Ik heb ook een bericht gestuurd, hopelijk niet te lang wachten voor de update.
Met vriendelijke groeten
Greg
Met vriendelijke groeten
Greg
Heb zonet privebericht verstuurd, hopelijk werkt het.
Het ticket is correct. Om het verschil te zien (apart van het ticket) moet je vooral kijken naar de "verdeling" van de gele ethernet poorten.
Wat je moet doen om Destiny 2 te laten werken: de instructies staan in de eerste post op de eerste pagina van deze discussie. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162/index1.html#post588412
Wat je moet doen om Destiny 2 te laten werken: de instructies staan in de eerste post op de eerste pagina van deze discussie. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162/index1.html#post588412
Ik dacht dat hij dat gedaan had want je moet alleen naar de gele poorten kijken of ze alle 4 aansluiten = Technicolor en anders is het 2 per 2 aan elkaar = Sagemcom.
Volgens mij zijn er nog die zich vergissen met die foto's aangezien er al enkele beweerd hebben dat ze een sagemcom hebben en het toch niet werkt.
Volgens mij zijn er nog die zich vergissen met die foto's aangezien er al enkele beweerd hebben dat ze een sagemcom hebben en het toch niet werkt.
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe modem b-box3 en destiny geeft mij de cabbage fout. Kan dit gefixt worden aub? Privé bericht is al verstuurd. Zo te zien heb ik een SagemCom Bbox. Groeten. Stijn
Sinds gisteren Destiny 2 aangeschaft en ik blijk ook bij de gelukkigen te zijn met een Technicolor B-Box. Privé bericht is reeds verstuurd ivm het befaamde "Cabbage" probleem. Hopelijk lukt de update vandaag nog 🙂
Hallo,
Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.
Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.
Groeten,
Johan Hebb
AN 050xxxxxx
[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]
Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.
Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.
Groeten,
Johan Hebb
AN 050xxxxxx
[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]
Net prive bericht gestuurd naar proximus team.
Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version
10.A.0.I.FS.
Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.
Alvast bedankt.
Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version
10.A.0.I.FS.
Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.
Alvast bedankt.
ik heb vannacht ook een bericht gestuurd. software is ook niet up to date
mvg brendon
mvg brendon
Bladzijde 6 / 11
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.