Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

Reputatie 2

@Mars Is dit dan vooral via een draadloze verbinding, of ook via kabel dat je dit merkt ? Ik heb je ijn nagekeken, maar zie niet onmiddellijk een oorzaak. 


Sorry @HadewychT voor laat antwoord.
Is bekabeld aangesloten.

Zag een topic op het forum hier wat ik ook even gaan testen ben, zie:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onstabiele-internet-connectie-wanneer-tv-aan-51891?postid=673503#post673503

ik heb zojuist nog een prive bericht gestuurd naar proximus met een link van de forum topic, hopelijk ziet iemand dit en kan mij nog steeds helpen voor mijn router aan te passen.



alvast bedankt
dat zal pas iets voor morgen zijn.

En als er niet gereageerd wordt kan je nog altijd een herinnering sturen
Reputatie 7
Badge +4

@Mars we zullen daar op dat ander topic inderdaad  verder antwoorden en dit afsluiten. 

Is het nog mogelijk om dit formulier te krijgen?
is het nog mogelijk om die update te krijgen?
Hallo, ik heb ook problemen met mijn technicolor modem betreffende Destiny 2.

Ik heb een privéberichtje gestuurd met nodige info! Hopelijk snelle reactie 🙂
Beste, hier van hetzelfde. Kan dit nog aangepast worden voor het weekend? ☺️
Hoi!



Ik heb hier dezelfde kwestie, ik hoop dat het voor het weekend kan worden opgelost, ik heb al een bericht gestuurd naar het proximus-team.
Hey

Ik heb ook een bericht gestuurd naar het proximus team.
Hallo,



Na 4 keer te bellen met de hotline en het antwoord te krijgen dat de update is uitgevoerd maar dat het nog steeds eigenlijk dezelfde is heb ik jullie een privé bericht gestuurd met de nodige informatie.

Hopelijk een snel antwoord en snelle instalatie van versie 17.1.03.1X.



Alvast Bedankt!
Reputatie 2
Badge
Paar uur geleden een prive bericht gestuurd voor de firmware update van men bbox.

Deze is er nu doorgekomen en het spel werkt perfect 🙂

Bedankt voor de info.
Ik heb een Fritz box modem

qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden 😉
Reputatie 2
Badge
qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden ;-) Ja maar de kwaliteit is veel beter.
ik heb daarnet een prive bericht gestuurd in verband met de update. Hopelijk leest iemand het, alvast bedankt:) !
Ik heb ook een bericht gestuurd, hopelijk niet te lang wachten voor de update.



Met vriendelijke groeten

Greg
Heb zonet privebericht verstuurd, hopelijk werkt het.
Voor alle duidelijkheid:

Dit is een SagemCom Bbox3:





Dit is een Technicolor Bbox3:





Voor alle duidelijkheid... Ik heb de bovenste en er plakt een etiket op met "Technicolor". En't toppunt is: Destiny 2 marcheert niet.



Wat moet ik doen?
Reputatie 6
Badge +3
Het ticket is correct. Om het verschil te zien (apart van het ticket) moet je vooral kijken naar de "verdeling" van de gele ethernet poorten.



Wat je moet doen om Destiny 2 te laten werken: de instructies staan in de eerste post op de eerste pagina van deze discussie. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162/index1.html#post588412
Ik dacht dat hij dat gedaan had want je moet alleen naar de gele poorten kijken of ze alle 4 aansluiten = Technicolor en anders is het 2 per 2 aan elkaar = Sagemcom.



Volgens mij zijn er nog die zich vergissen met die foto's aangezien er al enkele beweerd hebben dat ze een sagemcom hebben en het toch niet werkt.
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe modem b-box3 en destiny geeft mij de cabbage fout. Kan dit gefixt worden aub? Privé bericht is al verstuurd. Zo te zien heb ik een SagemCom Bbox. Groeten. Stijn
Sinds gisteren Destiny 2 aangeschaft en ik blijk ook bij de gelukkigen te zijn met een Technicolor B-Box. Privé bericht is reeds verstuurd ivm het befaamde "Cabbage" probleem. Hopelijk lukt de update vandaag nog 🙂
Hallo,

Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.

Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.

Groeten,

Johan Hebb

AN 050xxxxxx



[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]
Net prive bericht gestuurd naar proximus team.

Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version

10.A.0.I.FS.

Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.

Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.



Alvast bedankt.
ik heb vannacht ook een bericht gestuurd. software is ook niet up to date

mvg brendon