Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

beste,
Hier ook graag een update graag. net gekeken en zit met software 10.A.0.I.BU.
groeten,
ieks
@ThomasP bedankt voor de snelle reactie!
En deze vind je door te klikken hier .
Ik weet dat het niet helemaal gepast is hier maar zijn er al mensen die met succes een update van scarlet hebben ontvangen? Ikzelf heb destiny nog niet gekocht omdat ik zeker wil zijn dat scarlet mijn bbox kan updaten. Voor zover ik weet heeft scarlet geen klantenforum dus vraag ik het hier.
Volgens ik vernomen heb zouden er naar Scarlet (nog) geen updates verstuurd worden.
Maar mss zijn er die weten of dit op korte termijn wel nog gaat gebeuren?
Ben ondertussen al 3 dagen aan het wachten (als bussiness abo ) , nog steeds niets . Bij de helpdesk vertellen ze me dat ze niets kunnen doen , ze kunnen zelf niet controleren of ik weldegelijk op de lijst sta van up te daten modems. Ik weet dat bij de concurrentie dit probleem niet aanwezig is. Om dan aan de telefoon te horen dat het de fout van Bungie is , is bijzonder onprofessioneel.
@RobrechtB of andere medewerkers als collega ben ik blij eindelijk dit forum gevonden te hebben heb het formulier ingevuld en hoop zo snel mogelijk de update te ontvangen 😃
Hallo Steven B

Heb nu deze Softwareversie 17.1.03.1A op mijn moden staan zou bij deze het probleem moeten opgelost zijn voor het spelen van Destiny 2

Mvg

Dominique
Dat zou inderdaad zo moeten zijn.
Beste mijn verbinding is al 2x uitgevallen maar zit nog steeds met volgende firmware: 10.A.5.K.CP
Beste

Ik heb gisterenochtend het formulier om een update aan te vragen ingevuld. De update is helaas niet uitgevoerd. De modem staat nog steeds op softwareversie 10.A.0.I.BU. Is de update van mijn bbox-3 op een andere manier door te voeren?

mvg

Jeroen
Vadaag een feestdag dus zal wachten worden tot morgen om een reactie van iemand van proximus te krijgen, en als ze de nieuwe software niet klaargezet werd door Prox om je bbox up te daten, zal een herstart of reset ook niet helpen, een herstart kan je altijd even proberen, je weet maar nooit 😉
Ik heb al een herstart geprobeerd, maar zoals verwacht geen resultaat. Hopelijk kunnen ze morgen verder helpen.
Jonathan

Ik heb net een privébericht verstuurd.
Reputatie 5
Badge +1
Vandaag zijn er nog een tiental inschrijvingen geweest om de nodige aanpassingen te doen aan de modemsoftware. Dit gaan we deze nacht uitvoeren.
Vanaf nu zal het niet langer meer mogelijk zijn om dergelijke aanvragen te doen via het inschrijvingsformulier en gaan we dus terug naar de "normale" manier van werken.
Als je nog een probleem heeft kan je dit hieronder melden (of bellen naar de klantendienst).
Ik wil toch eventjes vermelden dat we via dit formulier meer dan 600 Destiny gamers hebben kunnen helpen (NL + FR uiteraard).
Langs deze weg wil ik de mensen bedanken die dit hebben mogelijk gemaakt!

Prettig weekend en veel Destinyplezier!
Hey Steven,

Ik ben blijkbaar net te laat om gebruik te maken van het formulier. Ik zit nog op versie 10.A.5.K.GQ. Zouden jullie bij mij ook de update kunnen pushen?

Alvast bedankt
Groeten,
Laurens
Reputatie 6
Badge +4
Er is nu een update naar je modem verstuurd. Kan je dit nakijken? Anders contacteer ons via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Jean-Paul
Hey Jean-Paul, ik heb gedaan zoals je zei en de firmware upgrade is nu toegepast na de reset. Van harte bedankt en alvast een fijn weekend!
ik heb het spel nog maar net gekocht en zie dat ik maar tijd had tot vandaag 15uur om mij in te schrijven? is er geen manier om de firmware update dan nog te krijgen?
Hopelijk merkt een proximus medewerker je bericht nog op of anders privébericht sturen

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
hallo!

Ik vind net deze topic en ook ik zit dus met dit probleem. is het niet handiger als jullie gewoon die update naar alle modems gooien in plaats dat voor individuele gevallen te doen? kost jullie en ons ook veel minder frustraties en tijd en is gewoon ook de logische manier van werken lijkt mij. ik heb al een prive bericht gestuurd met mijn klantennummer aangezien het formulier niet meer beschikbaar is.
Er zal een duidelijke reden voor zijn dat ze dit niet doen, net als er nieuwe software naar decoders gestuurd worden dan gebeurt dit nooit naar alle klanten tegelijkertijd, om maar één voorbeeld te geven, stel je voor dat de nieuwe software ergens om één of andere reden door de software aanpassing een andere onvoorzien bug bevat, wegens onvoldoende tijd om alles uit te testen bv, vergelijk het een beetje met bv de microsoft software updates, is ook al voorgevallen dat er nare gevolgen waren en daarom volgen ze bij microsoft net de zelfde strategie niet naar iedereen tegelijk updates pushen maar gefaseerd en ondertussen kunnen er eventueel aanpassingen gebeuren als er klachten binnen komen enz....
snap ik best maar het feit dat dit probleem al een aantal maanden gekend is voor destiny 2 en daarvoor ook bij destiny 1 hetzelfde soort problemen zijn opgedoken lijkt mij dat ze al veel eerder die test hadden kunnen doen en niet nu pas. zou ik toch verwachten en ook dat dus die update nu dan wel een keertje overal heen mag.
't is ook maar een vermoeden wat ik denk wat eventueel de reden zou kunnen zijn, er kunnen ook nog andere redenen zijn waarom ze dit niet doen , maar daarvoor zou iemand van Proximus zelf de ware toedracht moeten over geven.
Dat is het juist zoals reeds gezegd de software aanpassing kan andere gevolgen hebben , maar dat is wel zo dat bij het pushen van andere software updates dit toch niet gebeurt, dus moet er een andere reden zijn, die we niet kennen of zou ik neter zeggen die we wel graag zouden kennen 😉