Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
This topic has been closed for comments
Bladzijde 4 / 11
dat zal pas iets voor morgen zijn.
En als er niet gereageerd wordt kan je nog altijd een herinnering sturen
En als er niet gereageerd wordt kan je nog altijd een herinnering sturen
ik heb zojuist nog een prive bericht gestuurd naar proximus met een link van de forum topic, hopelijk ziet iemand dit en kan mij nog steeds helpen voor mijn router aan te passen.
alvast bedankt
alvast bedankt
Dat is het juist zoals reeds gezegd de software aanpassing kan andere gevolgen hebben , maar dat is wel zo dat bij het pushen van andere software updates dit toch niet gebeurt, dus moet er een andere reden zijn, die we niet kennen of zou ik neter zeggen die we wel graag zouden kennen 😉
Wel, in de originele post van Steven B staat:
Dus het lijkt niet ideaal om dit naar iedereen te sturen
Het is vanaf dan belangrijk van je Wi-Fi aan te zetten tussen 23/10 en 26/10 zodat we de aanpassing kunnen doen. Indien deze niet actief staat in deze periode bestaat de kans dat Wi-Fi niet meer zal werken (dus redelijk belangrijk ? ).
Dus het lijkt niet ideaal om dit naar iedereen te sturen
't is ook maar een vermoeden wat ik denk wat eventueel de reden zou kunnen zijn, er kunnen ook nog andere redenen zijn waarom ze dit niet doen , maar daarvoor zou iemand van Proximus zelf de ware toedracht moeten over geven.
snap ik best maar het feit dat dit probleem al een aantal maanden gekend is voor destiny 2 en daarvoor ook bij destiny 1 hetzelfde soort problemen zijn opgedoken lijkt mij dat ze al veel eerder die test hadden kunnen doen en niet nu pas. zou ik toch verwachten en ook dat dus die update nu dan wel een keertje overal heen mag.
Er zal een duidelijke reden voor zijn dat ze dit niet doen, net als er nieuwe software naar decoders gestuurd worden dan gebeurt dit nooit naar alle klanten tegelijkertijd, om maar één voorbeeld te geven, stel je voor dat de nieuwe software ergens om één of andere reden door de software aanpassing een andere onvoorzien bug bevat, wegens onvoldoende tijd om alles uit te testen bv, vergelijk het een beetje met bv de microsoft software updates, is ook al voorgevallen dat er nare gevolgen waren en daarom volgen ze bij microsoft net de zelfde strategie niet naar iedereen tegelijk updates pushen maar gefaseerd en ondertussen kunnen er eventueel aanpassingen gebeuren als er klachten binnen komen enz....
hallo!
Ik vind net deze topic en ook ik zit dus met dit probleem. is het niet handiger als jullie gewoon die update naar alle modems gooien in plaats dat voor individuele gevallen te doen? kost jullie en ons ook veel minder frustraties en tijd en is gewoon ook de logische manier van werken lijkt mij. ik heb al een prive bericht gestuurd met mijn klantennummer aangezien het formulier niet meer beschikbaar is.
Ik vind net deze topic en ook ik zit dus met dit probleem. is het niet handiger als jullie gewoon die update naar alle modems gooien in plaats dat voor individuele gevallen te doen? kost jullie en ons ook veel minder frustraties en tijd en is gewoon ook de logische manier van werken lijkt mij. ik heb al een prive bericht gestuurd met mijn klantennummer aangezien het formulier niet meer beschikbaar is.
Er is een update naar je modem verzonden. Als dit nog niet werkt moet je de modem resetten door vijftien seconden op het rood gaatje te drukken aan de achterzijde. Bij bijkomende problemen contacteer ons via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groet,
Jean-Paul
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groet,
Jean-Paul
Hopelijk merkt een proximus medewerker je bericht nog op of anders privébericht sturen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
ik heb het spel nog maar net gekocht en zie dat ik maar tijd had tot vandaag 15uur om mij in te schrijven? is er geen manier om de firmware update dan nog te krijgen?
Hey Jean-Paul, ik heb gedaan zoals je zei en de firmware upgrade is nu toegepast na de reset. Van harte bedankt en alvast een fijn weekend!
Je moet de modem resetten via het rood gaatje, vijftien seconden op drukken. En ons daarna terug contacteren zodat we nogmaals de firmware upgrade kunnen doorsturen.
Er is nu een update naar je modem verstuurd. Kan je dit nakijken? Anders contacteer ons via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten, Jean-Paul
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten, Jean-Paul
Hey Steven,
Ik ben blijkbaar net te laat om gebruik te maken van het formulier. Ik zit nog op versie 10.A.5.K.GQ. Zouden jullie bij mij ook de update kunnen pushen?
Alvast bedankt
Groeten,
Laurens
Ik ben blijkbaar net te laat om gebruik te maken van het formulier. Ik zit nog op versie 10.A.5.K.GQ. Zouden jullie bij mij ook de update kunnen pushen?
Alvast bedankt
Groeten,
Laurens
Vandaag zijn er nog een tiental inschrijvingen geweest om de nodige aanpassingen te doen aan de modemsoftware. Dit gaan we deze nacht uitvoeren.
Vanaf nu zal het niet langer meer mogelijk zijn om dergelijke aanvragen te doen via het inschrijvingsformulier en gaan we dus terug naar de "normale" manier van werken.
Als je nog een probleem heeft kan je dit hieronder melden (of bellen naar de klantendienst).
Ik wil toch eventjes vermelden dat we via dit formulier meer dan 600 Destiny gamers hebben kunnen helpen (NL + FR uiteraard).
Langs deze weg wil ik de mensen bedanken die dit hebben mogelijk gemaakt!
Prettig weekend en veel Destinyplezier!
Vanaf nu zal het niet langer meer mogelijk zijn om dergelijke aanvragen te doen via het inschrijvingsformulier en gaan we dus terug naar de "normale" manier van werken.
Als je nog een probleem heeft kan je dit hieronder melden (of bellen naar de klantendienst).
Ik wil toch eventjes vermelden dat we via dit formulier meer dan 600 Destiny gamers hebben kunnen helpen (NL + FR uiteraard).
Langs deze weg wil ik de mensen bedanken die dit hebben mogelijk gemaakt!
Prettig weekend en veel Destinyplezier!
Jonathan
Ik heb net een privébericht verstuurd.
Ik heb net een privébericht verstuurd.
jeroen
kan je ons via privebericht even je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik dit even voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
Jonathan
kan je ons via privebericht even je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik dit even voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
Jonathan
Ik heb al een herstart geprobeerd, maar zoals verwacht geen resultaat. Hopelijk kunnen ze morgen verder helpen.
Vadaag een feestdag dus zal wachten worden tot morgen om een reactie van iemand van proximus te krijgen, en als ze de nieuwe software niet klaargezet werd door Prox om je bbox up te daten, zal een herstart of reset ook niet helpen, een herstart kan je altijd even proberen, je weet maar nooit 😉
Beste
Ik heb gisterenochtend het formulier om een update aan te vragen ingevuld. De update is helaas niet uitgevoerd. De modem staat nog steeds op softwareversie 10.A.0.I.BU. Is de update van mijn bbox-3 op een andere manier door te voeren?
mvg
Jeroen
Ik heb gisterenochtend het formulier om een update aan te vragen ingevuld. De update is helaas niet uitgevoerd. De modem staat nog steeds op softwareversie 10.A.0.I.BU. Is de update van mijn bbox-3 op een andere manier door te voeren?
mvg
Jeroen
heb je zelf ook al eens de bbox3 heropgestart door hem 5 seconden stroomloos te zetten.
Daarnaast zou je ook nog kunnen proberen om een reset uit te voeren van de bbox3, maar dan moet je wel rekening houden dat als je ergens instellingen gedaan hebt of veranderd hebt dat je deze na een reset opnieuw moet invoeren.
Een reset doe je door het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt te houden tot alle leds vooraan doven (behalve de uiterst linkse led) en dan loslaten en volledig laten opstarten.
En anders wachten tot morgen zodat iemand van proximus zelf je kan verder helpen.
Daarnaast zou je ook nog kunnen proberen om een reset uit te voeren van de bbox3, maar dan moet je wel rekening houden dat als je ergens instellingen gedaan hebt of veranderd hebt dat je deze na een reset opnieuw moet invoeren.
Een reset doe je door het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt te houden tot alle leds vooraan doven (behalve de uiterst linkse led) en dan loslaten en volledig laten opstarten.
En anders wachten tot morgen zodat iemand van proximus zelf je kan verder helpen.
Beste mijn verbinding is al 2x uitgevallen maar zit nog steeds met volgende firmware: 10.A.5.K.CP
Hallo Steven B
Heb nu deze Softwareversie 17.1.03.1A op mijn moden staan zou bij deze het probleem moeten opgelost zijn voor het spelen van Destiny 2
Mvg
Dominique
Heb nu deze Softwareversie 17.1.03.1A op mijn moden staan zou bij deze het probleem moeten opgelost zijn voor het spelen van Destiny 2
Mvg
Dominique
Bladzijde 4 / 11
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.