Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
This topic has been closed for comments
Bladzijde 3 / 11
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe modem b-box3 en destiny geeft mij de cabbage fout. Kan dit gefixt worden aub? Privé bericht is al verstuurd. Zo te zien heb ik een SagemCom Bbox. Groeten. Stijn
Hey karelopper, ik heb na je privébericht de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 60min actief staan.
Ik dacht dat hij dat gedaan had want je moet alleen naar de gele poorten kijken of ze alle 4 aansluiten = Technicolor en anders is het 2 per 2 aan elkaar = Sagemcom.
Volgens mij zijn er nog die zich vergissen met die foto's aangezien er al enkele beweerd hebben dat ze een sagemcom hebben en het toch niet werkt.
Volgens mij zijn er nog die zich vergissen met die foto's aangezien er al enkele beweerd hebben dat ze een sagemcom hebben en het toch niet werkt.
Het ticket is correct. Om het verschil te zien (apart van het ticket) moet je vooral kijken naar de "verdeling" van de gele ethernet poorten.
Wat je moet doen om Destiny 2 te laten werken: de instructies staan in de eerste post op de eerste pagina van deze discussie. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162/index1.html#post588412
Wat je moet doen om Destiny 2 te laten werken: de instructies staan in de eerste post op de eerste pagina van deze discussie. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162/index1.html#post588412
Net gezien dat mijn bbox is geupdatet, bedankt hiervoor!
Heb zonet privebericht verstuurd, hopelijk werkt het.
Hey Greg, ik zie dat mijn collega's reeds het nodige hebben gedaan na je privébericht. Veel gameplezier!
Ik heb ook een bericht gestuurd, hopelijk niet te lang wachten voor de update.
Met vriendelijke groeten
Greg
Met vriendelijke groeten
Greg
WernerDom, de update is verstuurd. Het kan tot 1 uur duren vooraleer deze volledig actief staat. Alvast veel gameplezier!
ik heb daarnet een prive bericht gestuurd in verband met de update. Hopelijk leest iemand het, alvast bedankt:) !
qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden 😉
Hallo,
Na 4 keer te bellen met de hotline en het antwoord te krijgen dat de update is uitgevoerd maar dat het nog steeds eigenlijk dezelfde is heb ik jullie een privé bericht gestuurd met de nodige informatie.
Hopelijk een snel antwoord en snelle instalatie van versie 17.1.03.1X.
Alvast Bedankt!
Na 4 keer te bellen met de hotline en het antwoord te krijgen dat de update is uitgevoerd maar dat het nog steeds eigenlijk dezelfde is heb ik jullie een privé bericht gestuurd met de nodige informatie.
Hopelijk een snel antwoord en snelle instalatie van versie 17.1.03.1X.
Alvast Bedankt!
Hey
Ik heb ook een bericht gestuurd naar het proximus team.
Ik heb ook een bericht gestuurd naar het proximus team.
Hoi!
Ik heb hier dezelfde kwestie, ik hoop dat het voor het weekend kan worden opgelost, ik heb al een bericht gestuurd naar het proximus-team.
Ik heb hier dezelfde kwestie, ik hoop dat het voor het weekend kan worden opgelost, ik heb al een bericht gestuurd naar het proximus-team.
Sylvie VH, ik heb de update van je bbox opgestart
Groeten,
Kim
Groeten,
Kim
Beste, hier van hetzelfde. Kan dit nog aangepast worden voor het weekend? ☺️
Hallo, ik heb ook problemen met mijn technicolor modem betreffende Destiny 2.
Ik heb een privéberichtje gestuurd met nodige info! Hopelijk snelle reactie 🙂
Ik heb een privéberichtje gestuurd met nodige info! Hopelijk snelle reactie 🙂
Hello, David, het update will be pushed to your modem during the day. By tomorrow the update should be installed and you should be able to play.
is het nog mogelijk om die update te krijgen?
jorden
als je me je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht kan ik de update manueel al voor je starten
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
als je me je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht kan ik de update manueel al voor je starten
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Is het nog mogelijk om dit formulier te krijgen?
@Saeraer, @PCcactus, ik heb de update naar je bbox verstuurd. Deze zal binnen 15-30 min actief staan.
Bladzijde 3 / 11
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.