Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
This topic has been closed for comments
Bladzijde 2 / 11
Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag maar rebooten als in resetten of gewoon opnieuw opstarten met de aan uit knop? 🙂
Koen P de softwareupdate is aan het doorlopen kan u binnen 2 uur u modem eens rebooten en kijken of het dan beter gaat? Groeten Els
Bedankt voor de snelle reactie, heb via de bijgevoegde link opnieuw een berichtje gestuurd ^^
Koen P kan je eventueel opnieuw een bericht sturen
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Els
Beste Jonathan,
dit had ik al gedaan maar vroeg me af wanneer er ongeveer een antwoord op kwam ^^
groetjes Koen
dit had ik al gedaan maar vroeg me af wanneer er ongeveer een antwoord op kwam ^^
groetjes Koen
hi
je kan ons hiervoor een bericht sturen via volgende link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan
je kan ons hiervoor een bericht sturen via volgende link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan
Beste, zit met hetzelfde probleem als iedereen hier blijkbaar 🙂 heb al een pb gestuurd, wanneer kan ik ongeveer antwoord verwachten? Met vriendelijke groetjes Koen P
als het proximus team hier morgen langs komt zulle ze u wel verder helpen om de juiste software te pushen op je bbox
hoe lang duurt het ongeveer nadat je het prive bericht hebt verstuurd om de modem te rebooten
@laurisaunders, ik heb de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
@Bartian, ik zie dat je reeds bent verder geholpen via privébericht naar Het Proximus Team. Mooi zo! 🙂
@Bartian, ik zie dat je reeds bent verder geholpen via privébericht naar Het Proximus Team. Mooi zo! 🙂
Beste,
Ik ben ook onlangs overgestapt van een bbox2 naar een bbox3 en heb nu de cabbage errors wanneer ik destiny 2 speel.
Ik heb een privé bericht gestuurd met mijn gegevens.
Alvast bedankt voor de support.
Bart
Ik ben ook onlangs overgestapt van een bbox2 naar een bbox3 en heb nu de cabbage errors wanneer ik destiny 2 speel.
Ik heb een privé bericht gestuurd met mijn gegevens.
Alvast bedankt voor de support.
Bart
hello ik heb de cabbage probleem op mijn destiny 2 spel wij hebben scarlet ik ben hier echt niet goed in dus ik hoop iemand me kan helpen met dit probleem dank u.
Helaas krijg ik nog steeds de cabbage melding, en connectiestoornissen.
Dag Lauri, ik heb de update verzonden. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel plezier!
Ik heb ook een bericht gestuurd ivm met het cabbageprobleem en de technicolor modem
alvast bedankt
alvast bedankt
Hey brendon, gezien je aangesloten zit bij Scarlet kunnen we helaas niets doen. Zij gebruiken namelijk een eigen versie van de bbox met aangepast software. Ik heb wel vernomen dat op het franstalige forum Scarlet klanten waren geholpen door het vragen van een nieuwe bbox bij Scarlet. Vanuit Proximus kunnen we je helaas niet verder helpen.
ik heb vannacht ook een bericht gestuurd. software is ook niet up to date
mvg brendon
mvg brendon
Alex, bericht ontvangen, ik heb een aanpassing gedaan op je modem, binnen enkele uren zal dit doorgelopen zijn.
Net prive bericht gestuurd naar proximus team.
Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version
10.A.0.I.FS.
Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.
Alvast bedankt.
Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version
10.A.0.I.FS.
Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.
Alvast bedankt.
Hallo,
Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.
Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.
Groeten,
Johan Hebb
AN 050xxxxxx
[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]
Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.
Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.
Groeten,
Johan Hebb
AN 050xxxxxx
[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]
Hey David! De update is verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel gameplezier!
Sinds gisteren Destiny 2 aangeschaft en ik blijk ook bij de gelukkigen te zijn met een Technicolor B-Box. Privé bericht is reeds verstuurd ivm het befaamde "Cabbage" probleem. Hopelijk lukt de update vandaag nog 🙂
Bladzijde 2 / 11
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.