Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

263 reacties

Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag maar rebooten als in resetten of gewoon opnieuw opstarten met de aan uit knop? 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Koen P de softwareupdate is aan het doorlopen kan u binnen 2 uur u modem eens rebooten en kijken of het dan beter gaat? Groeten Els
Bedankt voor de snelle reactie, heb via de bijgevoegde link opnieuw een berichtje gestuurd ^^
Reputatie 7
Badge +3
Koen P kan je eventueel opnieuw een bericht sturen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Els
Beste Jonathan,
dit had ik al gedaan maar vroeg me af wanneer er ongeveer een antwoord op kwam ^^

groetjes Koen
Reputatie 7
Badge +4
hi

je kan ons hiervoor een bericht sturen via volgende link



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan
Beste, zit met hetzelfde probleem als iedereen hier blijkbaar 🙂 heb al een pb gestuurd, wanneer kan ik ongeveer antwoord verwachten? Met vriendelijke groetjes Koen P
als het proximus team hier morgen langs komt zulle ze u wel verder helpen om de juiste software te pushen op je bbox
hoe lang duurt het ongeveer nadat je het prive bericht hebt verstuurd om de modem te rebooten
Voor alle duidelijkheid:
Dit is een SagemCom Bbox3:



Dit is een Technicolor Bbox3:

Reputatie 7
Badge +6
@laurisaunders, ik heb de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
@Bartian, ik zie dat je reeds bent verder geholpen via privébericht naar Het Proximus Team. Mooi zo! 🙂
Beste,

Ik ben ook onlangs overgestapt van een bbox2 naar een bbox3 en heb nu de cabbage errors wanneer ik destiny 2 speel.
Ik heb een privé bericht gestuurd met mijn gegevens.

Alvast bedankt voor de support.
Bart
gezien je aangesloten zit bij Scarlet kunnen we helaas niets doen. Zij gebruiken namelijk een eigen versie van de bbox met aangepast software. Ik heb wel vernomen dat op het franstalige forum Scarlet klanten waren geholpen door het vragen van een nieuwe bbox bij Scarlet. Vanuit Proximus kunnen we je helaas niet verder helpen.
hello ik heb de cabbage probleem op mijn destiny 2 spel wij hebben scarlet ik ben hier echt niet goed in dus ik hoop iemand me kan helpen met dit probleem dank u.
Helaas krijg ik nog steeds de cabbage melding, en connectiestoornissen.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Lauri, ik heb de update verzonden. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel plezier!
Ik heb ook een bericht gestuurd ivm met het cabbageprobleem en de technicolor modem

alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +6
Hey brendon, gezien je aangesloten zit bij Scarlet kunnen we helaas niets doen. Zij gebruiken namelijk een eigen versie van de bbox met aangepast software. Ik heb wel vernomen dat op het franstalige forum Scarlet klanten waren geholpen door het vragen van een nieuwe bbox bij Scarlet. Vanuit Proximus kunnen we je helaas niet verder helpen.
ik heb vannacht ook een bericht gestuurd. software is ook niet up to date
mvg brendon
Reputatie 7
Badge +4
Alex, bericht ontvangen, ik heb een aanpassing gedaan op je modem, binnen enkele uren zal dit doorgelopen zijn.
Net prive bericht gestuurd naar proximus team.
Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version
10.A.0.I.FS.
Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Johan, de update is uitgevoerd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
Hallo,
Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.
Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.
Groeten,
Johan Hebb
AN 050xxxxxx

[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]
Reputatie 7
Badge +6
Hey David! De update is verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel gameplezier!
Sinds gisteren Destiny 2 aangeschaft en ik blijk ook bij de gelukkigen te zijn met een Technicolor B-Box. Privé bericht is reeds verstuurd ivm het befaamde "Cabbage" probleem. Hopelijk lukt de update vandaag nog 🙂