Beantwoord

Destiny 2 ERROR code Cabage


Ik heb recent Destiny 2 gekocht voor de PC en ben vrij direct in aanraking gekomen met een error code: "Cabage",
Ik kan een paar minuten online spelen en disconnect er direct na terug, dit fenomeen herhaalt zich elke keer.
Ik heb geprobeerd te port forwarden maar het heeft geen verschill gemaakt.

Ik heb ook al een prive bericht gestuurd met mijn gegevens erin.
icon

Beste antwoord door KimB 11 May 2018, 15:45

Bekijk origineel

33 reacties

Ben, Mattecles en Valiant,

Ik heb de nieuwe software naar jullie modem gepusht, dit kan een paar uur duren voor het helemaal geïnstalleerd is. De modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kunnen jullie terug verder spelen.

Groeten,

Kim


Hey Kim,

Ik heb nog steeds de error code "Cabbage".
Mijn modem heeft zich tot nu toe nog maar één keer gereset net nadat je jouw berichte poste dat je de software pushte. Is htr normaal dat dit zo lang duurt? Moet ik zelf nog mijn modem resetten?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Mattecles normaal duurt zo een update een 2 tal uren. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Serossa ik heb dit doorgegeven aan mijn collega. Momenteel zijn deze mensen niet meer bereiken. Maandag bekijken ze dit voor u. Groeten Els
Mattecles normaal duurt zo een update een 2 tal uren. Groeten Els

Hey Els,

Net zoals bij Serossa was de eerste reset 5 uur geleden.
Zal ook voor maandag worden neem ik aan.
Oke bedankt Els voor het reageren
Reputatie 7
Badge +3
Mattecles ik geef het door en inderdaad als we iets meer weten weet u het ook. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Serossa graag gedaan en een fijn weekend. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
Dag Mattecles,

De firmware is blijkbaar niet compatibel met een scarlet modem, vandaar dat de update niet helemaal is doorgelopen. Excuses hiervoor, je gaat best eens met scarlet contact opnemen en vragen of zij hier een andere oplossing voor hebben.

Groeten,

Kim

Reageer