Beantwoord

Destiny 2 Cabbage ERROR


Hallo,
IK heb onglangs destiny 2 gekocht. Als ik dit speel krijg ik regelmatig Error codes. Ik heb al wat rond zitten surfen en niet echt een contrete oplossing gevonden. Portforwarding, een andere modem gaan halen en software dat gepushed word door Proximus werkenemers. Is er iemand die mijn kan helpen? Ik zou dit zo snel mogelijk opgelost willen zoals iedereen. Dit is nadat de game all enkele maanden uit is nog altijd nie gefixed dit ligt volgens mij grotendeels aan Proximus kan op te lossen valt.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door KimB 11 May 2018, 11:07

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Voor je situatie kunnen we de modem gratis omruilen.
PS: wat reeds door de Proximus medewerkers werd medegedeeld:
op destiny-2-solution staat het volgende:

Beste,
Op ps4 werkt dit perfect door dat ik een PPPoe sessie heb gestart. Maar ik wil destiny 2 nu op pc spelen en dit werkt niet. Mocht ik zo een fritzbox kopen dat werkt met proximus, zal mijn probleem om destiny 2 te spelen dan opgelost zijn? Hoe werk dit dan precies?

In wezen is er geen verschil in werking tussen de BB3 en de FB het bevat een modem gedeelte (om het DSL signaal om te zetten naar Ethernet signaal) en een router gedeelte.
De goede werking hangt alleen af van de implementatie van de firmware/software op deze toestellen.
Nu heb ik persoonlijk geen ervaring met de FB en zou je een de vraag kunnen stellen op userbase.be/forum waar er wel mensen met deze kennis zitten.

Het zou ook moeten werken volgens mij door op je PC een pppoe sessie te maken net zoals je dit gedaan hebt voor PS4, maar daar heb ik geen praktische ervaring mee. Net zoals het ook zou moeten lukken als je een pppoe sessie start op een router die je achter de bbox3 hangt.

Maar het simpelste is volgens mij van je bbox3 eens gratis te laten omruilen en zien of het dan opgelost is en als het dan werkt moet je al de moeite niet meer doen om de rest uit te testen zoals ik hier al aangehaald heb.

Reageer