Beantwoord

Destiny 2 Cabbage ERROR


Hallo,
IK heb onglangs destiny 2 gekocht. Als ik dit speel krijg ik regelmatig Error codes. Ik heb al wat rond zitten surfen en niet echt een contrete oplossing gevonden. Portforwarding, een andere modem gaan halen en software dat gepushed word door Proximus werkenemers. Is er iemand die mijn kan helpen? Ik zou dit zo snel mogelijk opgelost willen zoals iedereen. Dit is nadat de game all enkele maanden uit is nog altijd nie gefixed dit ligt volgens mij grotendeels aan Proximus kan op te lossen valt.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door KimB 11 May 2018, 11:07

Bekijk origineel

27 reacties

TUI: Het zal wachten worden tot morgen op de proximus medewerkers als ze hier morgen langs komen op het forum zodat ze software op je bbox3 kunnen pushen .
Reputatie 7
Badge +4
Dag gaMingLT,

Ik heb nieuwe software naar je modem gepushed, dit kan enkele uren duren vooraleer het in orde is, je bbox zal 2 keer opnieuw opstarten hiervoor. Daarna zou je geen errors meer mogen hebben in je spel.

Groeten,

Kim
Ik heb net hetzelfde probleem en heb een bericht naar het Proximus Team verstuurd. Nu wachten en hopen dat het opgelost kan worden 🙂
Dag gaMingLT,

Ik heb nieuwe software naar je modem gepushed, dit kan enkele uren duren vooraleer het in orde is, je bbox zal 2 keer opnieuw opstarten hiervoor. Daarna zou je geen errors meer mogen hebben in je spel.

Groeten,

Kim

Beste,
Ik heb juist Destiny 2 opgestart en enkele minuten gespeeld en heb weer de cabage error code gekregen. Dus het pushen van software naar de modem heeft niet geholpen. Wat is er nu mogelijk om dit op te lossen?
soms helpt het na de update van de modem van hem even te rebooten door hem 5 seconden stroomloos te zetten, mss kun je dit eens proberen of het helpt en anders zal het wachten zijn tot het proximus team hier morgen weer langs komt.
soms helpt het na de update van de modem van hem even te rebooten door hem 5 seconden stroomloos te zetten, mss kun je dit eens proberen of het helpt en anders zal het wachten zijn tot het proximus team hier morgen weer langs komt.
Beste,
IK heb zoals gevraagd de modem gereset en nog eens geprobeerd met het zelfde resultaat als anders een cabbage error code in de game destiny 2. Wat zijn de mogelijke oplossingen nu?
Wat de mensen van Proximus zelf exact nog meer kunnen doen zal afwachten zijn tot morgen als ze hier terug op het forum komen. Mss moeten ze eventueel de software nog eens opnieuw pushen omdat die niet 100% is doorgekomen en in het uiterste geval kunnen ze de bbox nog omruilen voor een bbox van sagemcom, maar daar kunnen zij u morgen zeker wel beter mee verder helpen.
Wat de mensen van Proximus zelf exact nog meer kunnen doen zal afwachten zijn tot morgen als ze hier terug op het forum komen. Mss moeten ze eventueel de software nog eens opnieuw pushen omdat die niet 100% is doorgekomen en in het uiterste geval kunnen ze de bbox nog omruilen voor een bbox van sagemcom, maar daar kunnen zij u morgen zeker wel beter mee verder helpen.
Beste,
Ik ben nog altijd in verwachting op een oplossing voor het probleem met het spelen van destiny 2.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
hi, ik heb de update nog eens doorgestuurd naar de modem
je kan best even afwachten en dit zou hierna normal moeten werken
indien niet ok kunnen we hiervoor nog de modem omruilen indien nodig
hi, ik heb de update nog eens doorgestuurd naar de modem
je kan best even afwachten en dit zou hierna normal moeten werken
indien niet ok kunnen we hiervoor nog de modem omruilen indien nodig

Hallo beste,
Ik heb na de update de bbox nog eens effen gereboot. En nog eens geprobeerd destiny 2 te spelen, tijdens het proberen heb ik geen error codes mee gekregen ik ga dit wel nog verderd uittesten of dit zo blijft. Maar in te plaats van error codes zegd de game nu, U ondervind problemen met u netwerk, hierdoor kom ik in een loop van spawen en disconnecting. Het is duidelijk dat dit nog niet helemaal opgelost is. Is er mogelijk om de gevraagd ports door bungie open te zetten? Is er hier ergens een guide voor? Het omruilen van de bbox is dit een gerandeerde oplossing?
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
De update neemt wel even in beslag en is mogelijk nog niet helemaal voltooid
poorten kunnen altijd op volgende wijze geopend worden ;

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html
De update neemt wel even in beslag en is mogelijk nog niet helemaal voltooid
poorten kunnen altijd op volgende wijze geopend worden ;

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

Beste,
ok ik zal nog wat geduld hebben, intussen hebben ik nog eens wat gespeeld hier bij heb ik weer een error code cabbage gekregen. Ik zal nog wat wachten wel met het laatste dat je zij.
Alvast bedankt
Beste,
Ik heb deze morgen nog eens geprobeerd en heb weer een error code cabbage gekregen. Zoals je hebt gezegd heb ik nog wat gewacht voor een kans het misschien opgelost was, maar dit is duidelijk niet zo. Ik heb ook al enkele forum posts gezien met mensen met het zelfde probleem die een sagemcom modem hebben. Dus het omruilen van router zal hier ook niet bij helpen. Ik heb ook al port forwarding gedaan en dit heeft ook niet geholpen. Op bungie's forum heb ik een post tegengekomen die dit probleem met de cabbage error op een technicolor modem aankaart en het heeft duidelijk te maken met een manier waarom een bepaalde software werkt op de modem's op een poort die nodig is om te spelen. Hij heeft een manier gevonden om dit op te lossen maar ik heb niet de nodige kennis om dit zelf te doen en ik weet niet of jullie dit kunnen doen. Aangezien het probleem ligt bij het merk van modem dat jullie aanbieden is het volgens mijn aan jullie om dit op te lossen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk kan opgelost geraken.
Hieronder de link van de bungie post
https://www.bungie.net/en/Forums/Post/231008613?page=0&sort=0&showBanned=0&path=0
Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +3
Speel je het op de ps4?
Speel je het op de ps4?
Beste,
Ik speel destiny 2 op ps4 en dit lukt doordat ik een ppoe sessie heb opstart. Maar ik wil nu destiny 2 spelen op pc en dit lukt niet. Ik speel ze niet tegelijkertijd.
Alvast bedankt
Beste,
Ik ben nog altijd in verwachting op een antwoord en mogelijk een oplossing.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Isabel, kan dit even getest worden op een andere PC? Wij hebben enkele testen uitgevoerd na de refresh van de software (die we eerder al naar jullie hebben doorgestuurd) en bij onze testen is het probleem niet voorgekomen.
Isabel, kan dit even getest worden op een andere PC? Wij hebben enkele testen uitgevoerd na de refresh van de software (die we eerder al naar jullie hebben doorgestuurd) en bij onze testen is het probleem niet voorgekomen.
Beste,
Ik heb nog eens voor de zoveelste keer Destiny 2 proberen te spelen op de PC. Met het zelfde resultaat als altijd na een tijdje kreeg ik een cabbage error. Ik weet niet wat het voor nut heeft om op een andere pc uit te proberen want ze zijn allemaal verbonden met het de modem dus het zelfde internet/netwerk. Als jullie zeggen dat jullie zelf enkele testen hebben gedaan en dan het veranderen van pc kan helpen is BS in mijn mening. Dat dit na bijna 6 maanden nog niet is opgelost versta ik ook niet. De testen die jullie hebben uitgevoerd is met iets betere kennis van het probleem en dus die situatie waarin jullie het hebben getest kan anders zijn dan de huidige situatie die ik thuis heb. Het is duidelijk dat jullie geen concrete oplossing hebben dan iedere keer een lange tijd te nemen om te antwoorden en dingen vragen om te proberen die geen ene zin hebben. Dat er ook iedere keer iemand anders antwoord versta ik ook niet. Als jullie geen concrete oplossing hebben, dan is het duidelijk dat ik een andere oplossing ga moeten zoeken met mogelijkheid om te veranderen van internetprovider.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nog een laatste maal de software naar je modem gestuurd, indien dit nog geen oplossing geeft stel ik voor dat we je een nieuwe modem opsturen zoals reeds is gezegd. Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met hierin de volgende info:

Naar welk afhaalpunt de modem mag gestuurd worden , zie: https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL

en op welk gsm nummer het bericht mag toekomen wanneer de modem is geleverd.
Beste,
Ik heb voor de zoveelste keer geprobeerd destiny 2 te spelen op pc met zoals altijd jammer genoeg het zelfde resultaat een cabbage error. Ik heb zoals eerder gezegd de bbox achter deze update gereboot zoals 1 van uw collega's zij. Van wel merk zou deze nieuwe modem zijn? Als dit van de merken: Thompson, Technicolor of sagemcom zijn, zal dit probleem hoogst waarschijnlijk niet opgelost geraken, want dit is alleen bij deze merken van modem dat de problemen voorkomen. Ik zal uiteraard toch die nieuwe modem maar aanvragen. Is het aanvragen van een nieuwe modem gratis? Als dit toch zou werken des te beter. Wat zijn de mogelijk stappen moest dit nog altijd niet werken na het installeren en proberen te spelen van destiny 2 op de pc met de nieuwe modem? Is een nieuwe modem installeren een honderd procent garantie om te werken? Zo niet, weet ik wel niet of dit zo veel nut heeft want hierdoor verlengen we alleen maar de conclusie jullie hebben geen honderd procent garante oplossing voor dit probleem aangezien we geen andere modem dan een bbox 3 mogen gebruiken. Als we een andere modem dan een bbox 3 zouden gebruiken dan zal de internet snelheid drastisch verlaagd worden, correct?
Graag uw feedback
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
De modem dat we opsturen zal opnieuw een b-box 3 zijn, dat zou een oplossing moeten geven voor je probleem. Gezien we reeds meerdere mensen kunnen helpen met de nieuwe software te sturen naar de modem zal dat bij jou ook moeten lukken. Je bent vrij om een andere modem aan te sluiten maar wij geven enkel support op onze modems, b-box 3 met andere woorden.
Als we een andere modem dan een bbox 3 zouden gebruiken dan zal de internet snelheid drastisch verlaagd worden, correct?
Nee dit is niet correct je kunt een whitelisted Fritz!box geberuiken zonder dat je snelheid daardoor zal verlagen zie maar op userbase.be/forum waar er al veel zijn die deze F!B gebruiken.
Maar in feite kun je ook een eigen router aansluiten op je bbox3 die PPPoE passtrough ondersteunt en zo werk je eigenlijk onafhankelijk van de bbox3 daar je op de bbox3 een gelijkaardige 2de PPPoE sessie opstart.
PS: bijkomede info in verband met PPPoE settings = >
Inlog gegevens voor je PPPoE:
- Inlog naam: in de vorm van xxxxxxx@PROXIMUS (vroeger xxxxxxxx@SKYNET)
NB: kun je gewoon aflezen als je naar je bbox interface surft > http://192.168.1.1 login naam: User en wachtwoord staat op sticker van je bbox[/quote]
- Inlog Wachtwoord (kun je via Proximus bekomen) maar hrt eenvoudigste is nog
gewoon je > internet wachtwoord veranderen en dan krijg je uw login wachtwoord
PS: wat reeds door de Proximus medewerkers werd medegedeeld:
op destiny-2-solution staat het volgende:
PS: wat reeds door de Proximus medewerkers werd medegedeeld:
op destiny-2-solution staat het volgende:

Beste,
Op ps4 werkt dit perfect door dat ik een PPPoe sessie heb gestart. Maar ik wil destiny 2 nu op pc spelen en dit werkt niet. Mocht ik zo een fritzbox kopen dat werkt met proximus, zal mijn probleem om destiny 2 te spelen dan opgelost zijn? Hoe werk dit dan precies?
De modem dat we opsturen zal opnieuw een b-box 3 zijn, dat zou een oplossing moeten geven voor je probleem. Gezien we reeds meerdere mensen kunnen helpen met de nieuwe software te sturen naar de modem zal dat bij jou ook moeten lukken. Je bent vrij om een andere modem aan te sluiten maar wij geven enkel support op onze modems, b-box 3 met andere woorden.µ
Beste,
Ik zal een nieuwe modem aanvragen. Is dit gratis? Ik hoop dat het dan zal werken. Ik betwijfel het aan gezien dat met software het niet opgelost geraakt.
Alvast bedankt

Reageer