Vraag

defect kabel

  • 22 September 2022
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Bij werken in de straat (aanlag glasvezel voor proximus)

Hebben ze de kabel van proximus geraakt met gevolg geen internet en een put voor de deur.

Dit is op maandag 19 september voorgevallen.

Eerst ging het s’avonds opgelost zijn dan morgen dan weer morgen en nu plots volgende week maandag.

Heel veel toestellen werken niet via een hotspot (deurbel, printer enz.)

Twee deuren verder is de herstelling wel gebeurd en bij ons niet.

Ik begrijp niet dat dit zo lang moet duren, de fout moeten ze niet zoeken en de put graven ook niet.

Ik vermoed dat het volgende week ook niet opgelost zal zijn, en dat ze gaan wachten tot de glasvezel er licht.

Om dan een veel duurder abonnement aan te smeren.

 

nu nog met vriendelijke groeten en tot maandag avond.

 

 

 


5 reacties

@GeertC,

Hoe kan het dat ik nog steeds geen internet heb.

De technieker kan pas volgende week dinsdag lanskomen.

Dat is 16 dagen geen internet en mijn vermoeden zal bevestigd worden, het zal de fiber worden.

 

Reputatie 7
Badge +3

 

@Colman Ben 

Je bent betrokken bij een algemeen probleem ofwel infrawerken. Deze zouden ten laatste tegen 26/09 volledig hersteld moeten zijn.

De technici doen hun uiterste best om deze herstellingswerken zo snel mogelijk afgerond te hebben. 

Je zal een sms krijgen wanneer de werken afgerond zijn. 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@Colman Ben Mijn excuses dat dit zo lang aansleept. Ik heb dispatch gecontacteerd om te vragen of ze dit toch niet sneller in orde kunnen maken. Zij zullen u contacteren als dit mogelijk is. 

De lassers zullen wel degelijk uw koperlijn herstellen en u niet onmiddellijk overschakelen op fiber.

@GeertC 

Nog steeds geen internet, morgen is het meer dan een week.

Dit is niet meer normaal, dit kan zo niet verder.

Wanneer gaat het hersteld zijn en welke compensatie zal hier aan vast hangen.(met een gratis filmpje gaan ze niet moeten afkomen)

Ter info: compensatie kan maar bepaald worden nadat alles terug werkt.

Reageer