Vraag

Deactiveren V7 decoder

  • 7 December 2020
  • 13 reacties
  • 406 Bekeken

Ik bel naar het nummer van Proximus omdat ik mijne decoder V7 wil deactiveren omdat ik de V5 decoder wil activeren.

Maar in de menu’s die je te horen krijgt zit niks tussen ivm decoder.

Weet daar iemand raad mee ?

 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Moniquedb77 

De android decoder is verwijderd, je kan de v5 nu installeren.

 

Geert

ik ken die menu’s niet vanbuiten want ik heb dit al lang niet meer moeten doen, hoeveel mogelijkheden zijn er dan wel?

Anders wacht je gewoon tot een proximus medewerker de draad hier opneemt en deze voor u kan deactiveren. 

Beste Martin,

Ik heb een tweedehands decoder V7 aangeschaft via internet met een fiber lijn Nr 071351845  en werkt perfect op mijn Fiber lijn die ander is !!

Hoe kan ik deze Fiber lijn Nr verwijderen en het mijn inzetten   ?

Graag een positief reactie aub

 

Mvg Georges

 

 

Ik heb een tweedehands decoder V7 aangeschaft via internet met een fiber lijn Nr 071351845  en werkt perfect op mijn Fiber lijn die ander is !!

MAC -adres : E037171BF63C van die Decoder V7

Hoe kan ik deze Fiber lijn Nr verwijderen en het mijn inzetten   ?

Ik heb geen klant Nr ervan om deze te verwijderen !

Graag een positief reactie aub

 

Mvg Georges

Reputatie 7
Badge +5

Dag Monique,

Als je je gegevens even toevoegd aan je profiel dan bekijken we het even.

 

Groetjes, 

Daisy

Reputatie 7
Badge +5

@Elvis_presley Helaas is het niet toegelaten om deze toestellen tweedehands te kopen of verkopen. Kan je ons laten weten via waar je deze hebt gekocht?

Dag Daisy ,

Ik heb mijn gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Grtjs Monique

deze toestellen is via en tweedehands web te kopen aangeboden geweest ( de eigenaar is onbekent  ) 

 

Deze toestellen V5 is wel en antiek toestel en beschadigt , en is nu defect geraakt goed voor het storten    !! 

Correctie deze toestellen was en V7  

Reputatie 7
Badge +3

@Elvis_presley 

De v7 decoders (of android decoder) TV Box - Installatiegids (proximus.be) worden enkel in huur aan de klanten aangeboden en blijven dus eigendom van Proximus.

Een android decoder te koop aanbieden op de tweede handsmarkt is dus zeker niet toegestaan.

Hierom is het dus voor ons belangrijk om te weten wie dit toestel aan jou verkocht heeft.

 

Indien je decoder defect is, moet je ons dit laten weten en dan zorgen wij ervoor dat je een nieuwe decoder toegestuurd krijgt.

Maar je mag nooit een toestel op eigen houtje aanschaffen via de tweede handsmarkt, bovendien is je decoder dan ook niet geregistreerd en zal je er niet mee kunnen doen wat normaal de bedoeling is (opnames, of films huren)

 

Geert

Dus als je de methode volgt zoals op de prox site, waar loop je dan vast ?

Deactiveer je oude decoder

Om je oude decoder te deactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Als je niet vanaf je vaste lijn belt, zal je worden gevraagd je klantnummer in te voeren. Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vind je je klantnummer?).

Proximus forummedewerkers kunnen altijd de decoder deactiveren 

Maar als je de in dienst zet lukt dit dan ook niet?

Ik weet niet welk menu ik moet kiezen? 

Reageer