De zoveelste keer met warm weer dat belgacom/proximus het laat afweten...

  • 1 July 2015
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Dit is al de vijf keer op amper anderhalve maand tijd dat proximus bij extreme hitte het laat afweten internet en tv... Als je belt krijg je steeds dezelfde nutteloze opties te horen uittrekken wachten en terug inschakelen... Wanneer gaan ze der nu eens iets aandoen... Zwaar aan het twijfelen om over te stappen!! Dit trekt op niets!!!!

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Gisteren juist hetzelfde meegemaakt. Op technisch vlak is Proximus toch het zwakkere broertje...
Tom wat valt er eigenlijk uit bij warm weer, is dat dan je bbox modem, stelt de technische helpdesk (0800 22 800) dan niet voor van deze eens om te ruilen, als je nog een bbox2 hebt kan je mss dan minder last krijgen als je een bbox3 hebt, alhoewel ik met mijn bbox2 daar nog geen last van gehad heb tijdens warme periodes, natuurlijk hangt het ook af waar die staat in een gesloten kast of op een plaats waar goede ventilatie mogelijk is.


Reageer