Vraag

De standaardgateway is niet beschikbaar

  • 5 juli 2019
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hoe kom dat mijn internet plots weg valt en pas opgelost met de probleem oplosser. Dit gebeurd geregeld.

1 reactie

heb je de bbox al eens herstart of gereset en is het dan nog het geval.
Had je dit ook voor als je rechtstreeks verbonden was met je laptop/pc met een utp kabel aan de bbox
Ik geef je dit nog als bijkomende info mee
Geen internet wel wifi verbinding?
Er kan wel verbinding gemaakt worden met Wi-Fi maar heb geen internet,
dit probleem is alleen op mijn pc bij gsm en andere pc's werkt Wi-Fi goed.

Volg deze stappen eens:
Waarom kan ik niet online gaan >
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17220/windows-10-why-cant-i-get-online
vervolgens: Problemen met netwerkverbindingen in Windows 10 oplossen >
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues
In het tweede artikel staan de stappen voor het updaten van het stuurprogramma van de netwerkadapter.

PS: proximus medewerkers komen pas maandag hier op het forum terug langs.

Reageer