Beantwoord

Data verbruik

  • 17 August 2018
  • 10 reacties
  • 442 Bekeken

Ik kreeg gisteren rond 8u een bericht dat ik aan mijn datalimiet zat, 5u later zat ik al aan 10euro extra, ondertussen 19euro extra. Volgens mij heb ik nog niet zoveel gebruikt, we zijn nog maar halfweg de maand. Op myproximus zie ik idd dat ik over mijn limiet zit. Is dit - zoals geopperd werd in een ander topic - een manier om te doen overschakelen naar my tutimus?

Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk verder surfen deze maand? Ik kan geen data bijkopen?

Bijkomende vraag: is Facebook normaal niet gratis te gebruiken?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door FreyaVR 21 August 2018, 09:22

Bekijk origineel

10 reacties

Ik wil graag sowieso data toevoegen, zodat ik verder internet kan gebruiken. Maar dit lukt niet via myproximus. Kan een medewerker dit regelen?
We hebben ondertussen ontdekt dat onze wifiverbinding thuis constant wegvalt. Daarom schakelt mijn gsm daarom telkens over op 4g en heb ik zo'n hoog verbruik. Mijn 4g heb ik ondertussen uitgezet natuurlijk maar ik zit nu wel al aan 20euro extra kosten.

Waar kan ik dit melden?
Je hebt het hier al gemeld dus normaal gezien als morgen hier weer iemand van het proximus team langskomt op het forum, kunnen ze uw lijn even checken en u verder helpen.
Moest er uiteindelijk geen reactie komen kun je ook hen een Privébericht sturen (klik hier)
bellen naar de helpdesk 0800 22 800 op zondag is in feite enkel voor technische problemen tot 24u dus als je het wil melden via de helpdesk en een dosier laten aanmaken bel je best maandag.
NB: de verschillende manieren om met proximus in contact te komen zijn hier te vinden
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Reputatie 7
Badge +4
Beste, je mag ons via deze weg contacteren wanneer je de factuur met kosten ontvangen hebt en dan kijken we verder na wat we hiervoor kunnen doen. Groetjes Freya
Dan kan ik ondertussen, tot 31 augustus, geen 4g gebruiken? Of moet ik de kosten laten oplopen met het risico dat ik het niet krijg terugbetaald? Kan er geen gratis data worden toegevoegd?
Reputatie 7
Badge +4
Neen, het is helaas niet mogelijk gratis data toe te voegen. Het is inderdaad best dat je zo veel mogelijk je data verbruik beperkt. Je kan normaal surfen tot 60 euro buiten bundel. Groetjes Freya
Dat is eigenlijk geen antwoord op mijn oorspronkelijke vraag. Ik geef zelf aan dat de verbinding niet goed is waardoor mijn mobiele data op is. Ik moet 2 weken zonder mobiele data doen omdat jullie verbinding niet goed is? Welke service is dat naar jullie trouwe klanten?

Ik diende ondertussen een klacht in via de website. Hopelijk krijg ik daar wel gehoor.
Reputatie 7
Badge +4
Bedoel je dat je problemen hebt met de vaste internet verbinding? Zoja kan je mij even verduidelijken welke problemen je hiermee juist hebt? Zo kan ik voor je eens nakijken wat daarvan de oorzaak kan zijn.
De verbinding valt weg waardoor we geen wifi meer hebben op bvb onze laptop of smartphone.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie geen storing op je vaste lijn, het signaal komt dus goed toe tot op je modem. Om je wifi kwaliteit te verbeteren raad ik je aan eens te kijken op volgende link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html

Reageer