Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 696 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...


88 reacties

Reputatie 7
Badge +3

op welke manier kan ik je een privébericht sturen?

 

@Lientje000  ga naar deze pagina 

 https://nl.forum.proximus.be/members/geertc-68817 

Daar klik je op stuur bericht , je kan daar een privé bericht sturen.

 

Reputatie 1

tav Geert : ik kan blijkbaar niet meer privé sturen...

 

door hier op te klikken → GeertC 

Reputatie 1

Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..😇

 

Reputatie 7
Badge +3

Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..😇

 

@Lientje000 Als je in een privé bericht een afbeelding probeert mee te sturen , krijg je deze melding ongeacht de tekst in je bericht. Privé bericht  aanvaard alleen tekst geen afbeeldingen zoals  screenshots.

@Lientje000 als je een afbeelding wilt doorsturen dan geef je dit best aan op het forum en dan kan een proximus forummedewerker die dan de draad opneemt je deze laten opsturen via een mailadres die ze dan opgeven bvb kan dit doc@proximus.com zijn,  maar al je dit zomaar via dit mailadres direct opstuurt zonder dat een proximus medewerker daar kennis van heeft, dan wordt dit meestal niet opgevolgd omdat ze niet willen dat iedereen zomaar dit mailadres gebruikt voor alles en nog wat op te sturen, enfin ik wou je dit maar meegeven ter info.

Reputatie 1

En nog altijd… de problemen blijven met mijn alias h***@proximus.be.. onverwachte fout + time out.. ik verwijder alle cookies, moet mijn wachtwoord in de instellingen opnieuw intypen.. Ik wil gewoon werken in mijn werkmai!! De klantendienst (technische dienst) kan me niet helpen en ik weet dat er opgefrist werd deze ochtend dus ik had al mijn hoop daarop gezet maar niks…  Ook de snelkoppelingen bij h.kruis werken niet en de pagina blijft draaien (als ik er al ingeraak en bv een mail wil beantwoorden) en dan moet ik opnieuw inloggen… Ik snap het niet meer, ben ik nu echt de enige die nog problemen heeft met webmail?

 

 

Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens zichtbaar waren.

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000  Ik zie onder dat e-mailadres nog een tweede alias staan. Kan dit kloppen? Ook wou ik vragen of je de site van de webmail zelf gebruikt of een mailprogramma? Die vraag is omdat je aangeeft dat je uw wachtwoord in de instellingen opnieuw moet intypen.

Reputatie 1

Ik heb een hoofdaccount c***@proximus.be en daaronder staat mijn h***@proximus.be, dat zou een alias zijn dus allebei onder elkaar op de mailpagina Er is nog een 3e skynetadres maar dat staat daar los van, is van mijn man.

Ik gebruik de webmail op de laptop en tablet van Proximus zelf. De app op de gsm werkt meestal ok maar daar kan ik niet uit werken. Ik word er regelmatig uitgegooid en moet me dan opnieuw inloggen met c.dej... en wachtwoord en zou dan ook in h.kr..moeten zitten maar dit mailadres heeft een bug volgens de technische dienst, het is een technische fout volgens Proximus zelf maar ze krijgen het niet opgelost..al sinds de nieuwe layout...help aub!

 

Reputatie 1

Ik heb een antwoord gestuurd maar zie het hier niet meer staan...ik dat wel aangekomen? 

Reputatie 1

Ik heb 2 mailadressen.. c***@proximus.be mijn hoofdaccount en daaronder staat op de mailpagina mijn werkaccount h***@proximus.be. 1ls ik 8nlog op webmail van Proximus zelf op zowel tablet als laptop vlieg ik er heel dikwijls uit en als ik er al in geraak kan ik niet switchen naar h.kruis@proximus.be want daar laadt die dus niet in. Er is nog een 3e skynetadres maar dat is niet van mij en staat hier los van, is van mijn man.

 

Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens.

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000 De twee e-mailadressen die je zegt hebben elk een eigen mailbox. Dus is het ook de bedoeling die elk apart te raadplegen. Je kunt die ook zien op myproximus dat het om 2 mailboxen gaat en geen a

Reputatie 1

Die zouden nochtans gekoppeld zijn als behorende onder mijn hoofdaccount. Kun je die koppelen voor mij aub?

Reputatie 1

Zodat ik dus kan inloggen met c.dejonge@proximus.be en dan gewoon kan switchen zonder uit en in te loggen?

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000  Is het de bedoeling dat ze wel elk apart binnenkomen? Want het enigste dat wij kunnen doen is het als een alias zetten maar dan komen ze in 1 gezamelijke mailbox binnen.

Reputatie 1

Het is vooral raar dat het soms wel en soms niet lukt. Ze zouden wel apart moeten blijven en dat zie ik zo ook goed als ik inlog en de melding h.kruis onder mijn account zie staan. Soms laadt die in en staat alles prima maar heel dikwijls geraak ik er niet in maar dat geldt ook voor mijn c.dejonge@proximus.be... Het zou een technische fout zijn volgens de klantendienst..

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000  Als u onder C*** inlogt bij de webmail en je hebt daar h*** als extra account toegevoegd dan geeft dat de problemen. Het is echter niet de bedoeling om 2 proximus mailboxen te koppelen in de webmail.  Kun je eens nakijken als je inlogt onder c*** bij de webmail of u bij de instellingen - email - accounts 1 of meerdere accounts ziet?

Reputatie 1

Ik ben nu niet thuis maar ik weet dat er 2 strand, zowel c***@proximus.be als thuis en h***@proximus.be als werk

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000 Dan zou je het account van h*** moeten verwijderen en dan zouden normaal alle problemen opgelost moeten zijn. Echter, moet u dan wel elke keer inloggen met het andere account op de webmail als u wilt veranderen.

Reputatie 1

Dus verwijderen onder mijn hoofdaccount? En komen dan toch alle mails aan h.kruis@proximus.be binnen op c.dejonge@proximus.be? Want wie weet dat die 2 samenhoren als ik die verwijder? En waar moet ik dan inloggen met h.kruis@proximus.be...sorry maar ik heb zoveel verschillende dingen gehoord dat ik het niet meer begrijp..

Reputatie 1

En waarom werkt het dan soms wel? Dan zou het toch nooit moeten functioneren?

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000 Je beide e-mailadressen hebben elk een eigen mailbox en een eigen wachtwoord. Dus als je op het ene account aan het werken bent, log je uit en dan log je in met het andere account. Moest u het wachtwoord voor het account h*** niet meer weten kunt u dit hier aanpassen.  

Reputatie 1

Kan ik ook 2 webmailpaginas gelijktijdig openen en bij beide een ander mailadres openen? Het wachtwoord is hetzelfde voor allebei de mailadressen. Dan kan ik switchen tussen de tabbladen zonder te moeten uitloggen? Dank voor alle moeite hoor!

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000  Als je een tweede tabblad gaat opendoen, gaat die automatisch aanmelden op het e-mailadres dat reeds aangemeld is. Wat wel kan is met twee verschillende browsers werken op dat moment.

Reputatie 1

Ik ga eens proberen om in te loggen via chrome met mijn hoofdaccount en mijn werkmail via incognito, dat zou ook moeten kunnen denk ik. En anders weet ik nu dat ik de mails van h.k.. zal moeten laten inladen via c…, dat klopt toch?

Reageer