Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 85 reacties
  • 493 Bekeken


Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 1

Ik heb nu wel ineens een ander probleem… de mails die ik verwijder staan niet meer in de prullenbak! Er staat : 0 mails waarvan 23 ongelezen???? Gelieve mijn prullenbak opnieuw te activeren want ik heb net een mail verwijderd en die komt er ook niet meer in….

Reputatie 1

Dank je wel, gedaan!

Reputatie 6
Badge +4

@Lientje000 @Fieke11 

Je kan via deze link het email adres registreren waar het probleem zich voor doet.

Ik heb hetzelfde probleem als Lientje000

Reputatie 1

Hallo! Die cookies verwijderen is het eerste wat ik doe en ook in Edge werkte het niet. Nu gaat het beter en is de popup meestal vervangen door ‘onbekende fout’..

Reputatie 7
Badge +4

@Lientje000 Kan je je cookies verwijderen en opnieuw testen. Kan je ook eens testen in een andere browser ? 

Als het probleem dan nog blijft zullen we een ticket moeten aanmaken om je mailbox te laten nakijken. 

Best dan een reactie van een Proximus forummedewerker afwachten of zij het kunnen oplossen of dat het wachten wordt tot engineering het probleem kan oplossen.

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Via webmail.proximus.be en dank voor je reactie

bedoel je  via http://webmail.proximus.be of via een mailclient of mail app.

Reageer