Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...
constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden
Ik heb mijn mailadres idd opnieuw doorgegeven via de link…. Bedankt voor de steun!
Mss moet je gewoon het webformulier opnieuw opsturen, baat het niet het schaadt ook niet!
en de cirkel is weer rond : opnieuw ‘webtop error’ en ‘kan het te verplaatsen bericht niet vinden’… De prullenbak is nog steeds niet zichtbaar alhoewel ik zie dat er mails inzitten als ik er met de cursor op ga staan maar zodra ik klik op prullenbak staat er ‘lege mailinglijst’.. aub help me eens met een fatsoenlijke werking van mijn webmail + app want ook daar heb ik dezelfde foutmeldingen….
Ik heb nu wel ineens een ander probleem… de mails die ik verwijder staan niet meer in de prullenbak! Er staat : 0 mails waarvan 23 ongelezen???? Gelieve mijn prullenbak opnieuw te activeren want ik heb net een mail verwijderd en die komt er ook niet meer in….
Dank je wel, gedaan!
Je kan via deze link het email adres registreren waar het probleem zich voor doet.
Ik heb hetzelfde probleem als Lientje000
Hallo! Die cookies verwijderen is het eerste wat ik doe en ook in Edge werkte het niet. Nu gaat het beter en is de popup meestal vervangen door ‘onbekende fout’..
Als het probleem dan nog blijft zullen we een ticket moeten aanmaken om je mailbox te laten nakijken.
Best dan een reactie van een Proximus forummedewerker afwachten of zij het kunnen oplossen of dat het wachten wordt tot engineering het probleem kan oplossen.
Via webmail.proximus.be en dank voor je reactie
bedoel je via http://webmail.proximus.be of via een mailclient of mail app.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.