Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 696 Bekeken


Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 1

Inderdaad, ik heb het gevoel dat ik maar problemen blijf houden en ik krijg elke keer een ander antwoord. Dus bellen naar de klantendienst heeft geen nut want ik vernam dat men mij niet kan helpen...hopelijk is er hier iemand die me kan zeggen waar de bug zit of waar het probleem zit .. dank voor je antwoord!

Ja ik begrijp er ook niks meer van, want ik gebruik meerdere aliassen en heb daar geen probleem mee, maar zoals je weet heeft of ondervindt niet iedereen altijd de zelfde problemen !!!!

Reputatie 1

Ik heb 1 ‘my account’ mailadres inderdaad en een alias (een tweede werkmailadres) maar volgens de man aan de telefoon had ik beter geen 2e mailadres (de alias) aangemaakt want dat werkt niet goed op webmail..raar…  Ik kan wel een outlook- of hotmailadres toevoegen maar een 2e proximusadres was volgens hem geen goed idee??

je het een account mailadres (aangemaakt door Proximus) die je niet zelf kunt aanmaken of veranderen of wissen, en de bijkomende mailadressen (aliassen genoemd) dit zijn er die je zelf kunt aanmaken en wissen, maar die verwijzen uiteraard allemaal (account mailadres inbegrepen) ook naar één en de zelfde mailbox.

Reputatie 1

Het probleem blijft… nog altijd die foutmeldingen op mijn account en alias.. Telkens eruitgaan en opnieuw inloggen kost teveel tijd en helpt soms wel 1 of 2 keer, soms niet, en dan word ik er weer uitgegooid… 

Volgens de telefonische technische dienst kunnen ze me niet helpen en moet ik elke keer mijn probleem hier kenbaar maken met screenshots : 

Ik zou ook geen 2 mailadressen mogen hebben, dat is vragen om problemen?? En ik moet me realiseren dat webmail een gratis dienst is en dat ik dan beter outlook neem of een mailprogramma van de laptop zelf?  Dit kan toch niet??

 

Reputatie 1

Het probleem blijft… nog altijd die foutmeldingen op mijn account en alias.. Telkens eruitgaan en opnieuw inloggen kost teveel tijd en helpt soms wel 1 of 2 keer, soms niet, en dan word ik er weer uitgegooid… 

Reputatie 1

Ben ik nu echt de enige bij wie de webmail nog altijd niet werkt? Ik begin het te geloven… Mijn account en mijn alias geven om de paar minuten de melding ‘er is een onverwachte fout opgetreden’ en ‘dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden’… Ik moet dan opnieuw inloggen met mijn hoofdmailadres en wachtwoord.. Dit is toch niet te begrijpen… Het ene probleem na het andere en ze blijven beide doordraaien… 

Ik probeer dan via de app maar daar zitten andere contactpersonen in en ik kan hier geen mailgroepen toevoegen dus dat gaat ook al niet… Help!

Reputatie 1

Nog altijd…. Bij mijn alias onder mijn hoofdaccount krijg ik nog altijd dit als ik wil beantwoorden of doorsturen.. Wanneer raakt dit eens opgelost want ik kan dan ook niets meer doen in mijn hoofdmailadres!! Ik meld dit al maanden maar niets helpt blijkbaar

 

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb dit doorgegeven aan de collega’s van desbetreffende dienst. Je kan dit ticketnummers terug vinden in je forumprofiel. Voor je eigen privacy en veiligheid heb ik je mail adressen uit de vorige berichten gehaald.

Reputatie 1

Dank je wel! Ik hoop zo dat het in orde komt want ik blijf maar aanmodderen en heb altijd schrik om mijn mail te openen. Het gaat dus om mijn hoofdmail (mijn account : **@proximus.be) en mijn alias (**@proximus.be. Ik heb een week geleden nog met handen en voeten proberen uit te leggen dat ik niet apart met mijn h.kruismail inlog maar dat dit onder mijn hoofdaccount staat. Mij werd beloofd dat dit opgelost zou worden binnen 2 dagen maar helaas.. 

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb voor beide email adressen een ticket aangemaakt.

Reputatie 1

Het is toch niet te begrijpen dat ik de enige ben met zoveel problemen??

Reputatie 1

Nog altijd dit bericht op **@proximus.be

Mij werd gevraagd wanneer : heel regelmatig (bv 11.03 om 12.22) en naar wie : niemand specifiek, gewoon zomaar ineens bij wie ik toevallig wil beantwoorden of wil doorsturen… Soms gaat het 1x goed maar na de melding moet ik af- en aanmelden en werkt ook mijn account (c.dejonge@proximus.be) niet meer.… zucht...Ik kan blijven bellen naar de klantendienst maar het wordt wel doorgegeven maar er verbetert niets!

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

 

Mag ik vragen  wanneer hier naar gekeken wordt want ik kan niet verder… Foutmelding gebeurt meestal via mijn werkmail (verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alle cookies enz verwijderd - maw alles zelf gedaan wat maar mogelijk is!) maar daarna blokkeert mijn andere mailadres ook en moet ik telkens opnieuw uit- en inloggen. Via werkmail kan ik helemaal niet meer beantwoorden enz..!!

  • nu ineens weer ‘webtop error’..??? wat is hier toch steeds aan de hand!! 
  • Gelieve aub beide mailadressen grondig na te kijken want dit is niet meer vol te houden (**@proximus.be + **@proximus.be)
Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

 

Mag ik vragen  wanneer hier naar gekeken wordt want ik kan niet verder… Foutmelding gebeurt meestal via mijn werkmail (verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alle cookies enz verwijderd - maw alles zelf gedaan wat maar mogelijk is!) maar daarna blokkeert mijn andere mailadres ook en moet ik telkens opnieuw uit- en inloggen. Via werkmail kan ik helemaal niet meer beantwoorden enz..!!

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

Reputatie 1

Ondertussen opnieuw 2x naar de klantendienst gebeld want nog steeds geen mail zichtbaar op **@proximus.be en de problemen op mijn privémail zijn ook nog altijd hetzelfde! Ik zal het formulier hier dan nog maar eens invullen want ondanks de belofte van Proximus medewerkers dat het binnen 2 dagen zeker opgelost zou moeten zijn (+ ik bel u persoonlijk terug voor een stand van zaken + u krijgt een sms zodra het probleem is opgelost en dat mag u morgen vast wel verwachten...) raak ik steeds verder vast zonder werkende mails!! 

Is er nu niemand die mijn problemen serieus neemt? Ik heb telkens ticketnummers gekregen en krijg aan de telefoon telkens te horen dat het de verkeerde nummers zijn maar dat het nu wèl doorgegeven zal worden enz… zucht…

 

Reputatie 1

Dank je Daisy, ik heb dus 2 mailadressen en ze werken allebei niet goed. De problemen met het hoofdadres **@proximus.be heb ik hierboven al opgelijst maar er is nog niets aan gebeurd, of toch niet dat ik merk.
De problemen met het werkadres **@proximus.be heb ik ook al verschillende keren doorgegeven en is duidelijk : er zijn geen mails meer zichtbaar : ‘lege mailinglijst’ staat er met als pop up : 

Fout

 

Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden.

Ik moet er niet bij zeggen dat me dit ontzettend veel klanten kost en dat ik die niet kan bereiken; ik heb nu al 10 dagen geen mails meer hier! Enkel een witte pagina!

Dank om dit aan iemand door te geven want ik heb verschillende ticketnummers gekregen maar telkens krijg ik te horen dat er nog aan gewerkt moet worden, terwijl dit max 2 dagen zou mogen duren...

 

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Je kan het via hier aan ons door geven of zelf doorgeven via het webformulier. 

Reputatie 1

Ik weet het… maar door de week heb ik bijna geen tijd om hier elke dag opnieuw achteraan te gaan...

@Lientje000 Ter info: nu komt er hier wel niemand langs tijdens het weekend die van Proximus zelf is.

Reputatie 1

ondertussen zoveel dagen verder, nieuwe problemen doorgebeld maar ondanks aanmaken van verschillende tickets en verschillende keren de belofte om dit binnen 2 dagen op te lossen… werkmail al onbruikbaar sinds meer dan een week… wat nu?? Opnieuw hier doorgeven .. voor de 3e keer…  Ik word er zo moe van...

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000 Ik heb het doorgegeven aan de juiste dienst voor opvolging.

Reputatie 1

De prullenbak is weer zichtbaar waarvoor dank. Ik heb gisteravond nog maar eens gebeld met de klantendienst en heb vernomen dat voor elk probleem een apart ticket per mailadres moet worden aangemaakt. Ik heb begrepen dat ik dat dus niet allemaal in 1x mag doorgeven en maak dan gebruik van uw vraag om dit hier op te lijsten :

  • veel van de mails die ik naar mezelf stuur (als herinnering aan to do’s) komen in mijn spambox terecht waardoor dus dingen vergeten worden
  • ik kan nog altijd geen mails versturen naar de contactgroepen die ik wel aangemaakt heb in mijn adressenbestand (dit probleem heb ik al maanden geleden gemeld maar geraakt blijkbaar niet opgelost)
  • in sommige mails is sprake van een kliklink maar die wordt niet weergegeven, dwz dat ik met de cursor moet zoeken in de mails waar die cursor in een handje verandert om dan te kunnen klikken
  • ik moet me heel dikwijls opnieuw aanmelden met mijn mailadres en wachtwoord, tot wel een keer of 10 per dag

Als deze punten al eens zouden kunnen worden aangepast, dan kan ik misschien weer mijn geloofwaardigheid terugverdienen bij mijn klanten….

Dank alleszins voor het vragen en opvolgen!!

Reputatie 7
Badge +4

@Lientje000 Werkt je mailbox ondertussen terug zoals het hoort ? Indien niet moet uw mailbox toch wat grondiger nagekeken worden en zullen we er van hieruit een ticket voor aanmaken. 

Reageer