Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 85 reacties
  • 493 Bekeken


Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 1

Ik heb een antwoord gestuurd maar zie het hier niet meer staan...ik dat wel aangekomen? 

Reputatie 1

Ik heb een hoofdaccount c***@proximus.be en daaronder staat mijn h***@proximus.be, dat zou een alias zijn dus allebei onder elkaar op de mailpagina Er is nog een 3e skynetadres maar dat staat daar los van, is van mijn man.

Ik gebruik de webmail op de laptop en tablet van Proximus zelf. De app op de gsm werkt meestal ok maar daar kan ik niet uit werken. Ik word er regelmatig uitgegooid en moet me dan opnieuw inloggen met c.dej... en wachtwoord en zou dan ook in h.kr..moeten zitten maar dit mailadres heeft een bug volgens de technische dienst, het is een technische fout volgens Proximus zelf maar ze krijgen het niet opgelost..al sinds de nieuwe layout...help aub!

 

Reputatie 4
Badge +1

@Lientje000  Ik zie onder dat e-mailadres nog een tweede alias staan. Kan dit kloppen? Ook wou ik vragen of je de site van de webmail zelf gebruikt of een mailprogramma? Die vraag is omdat je aangeeft dat je uw wachtwoord in de instellingen opnieuw moet intypen.

Reputatie 1

En nog altijd… de problemen blijven met mijn alias h***@proximus.be.. onverwachte fout + time out.. ik verwijder alle cookies, moet mijn wachtwoord in de instellingen opnieuw intypen.. Ik wil gewoon werken in mijn werkmai!! De klantendienst (technische dienst) kan me niet helpen en ik weet dat er opgefrist werd deze ochtend dus ik had al mijn hoop daarop gezet maar niks…  Ook de snelkoppelingen bij h.kruis werken niet en de pagina blijft draaien (als ik er al ingeraak en bv een mail wil beantwoorden) en dan moet ik opnieuw inloggen… Ik snap het niet meer, ben ik nu echt de enige die nog problemen heeft met webmail?

 

 

Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens zichtbaar waren.

@Lientje000 als je een afbeelding wilt doorsturen dan geef je dit best aan op het forum en dan kan een proximus forummedewerker die dan de draad opneemt je deze laten opsturen via een mailadres die ze dan opgeven bvb kan dit doc@proximus.com zijn,  maar al je dit zomaar via dit mailadres direct opstuurt zonder dat een proximus medewerker daar kennis van heeft, dan wordt dit meestal niet opgevolgd omdat ze niet willen dat iedereen zomaar dit mailadres gebruikt voor alles en nog wat op te sturen, enfin ik wou je dit maar meegeven ter info.

Reputatie 6
Badge +2

Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..😇

 

@Lientje000 Als je in een privé bericht een afbeelding probeert mee te sturen , krijg je deze melding ongeacht de tekst in je bericht. Privé bericht  aanvaard alleen tekst geen afbeeldingen zoals  screenshots.

Reputatie 1

Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..😇

 

door hier op te klikken → GeertC 

Reputatie 1

tav Geert : ik kan blijkbaar niet meer privé sturen...

 

Reputatie 6
Badge +2

op welke manier kan ik je een privébericht sturen?

 

@Lientje000  ga naar deze pagina 

 https://nl.forum.proximus.be/members/geertc-68817 

Daar klik je op stuur bericht , je kan daar een privé bericht sturen.

 

Reputatie 1

op welke manier kan ik je een privébericht sturen?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Lientje000 

kan je mij in een privé bericht eens sturen  over welk email adres dit precies gaat?

 

groeten

Geert

Reputatie 1

geen mails, geen mappen… helemaal niks!

Reputatie 1

Beste Daisy of wie mij ook nog kan / wil helpen :  het probleem geraakt niet opgelost! Na gemiddeld 20x inloggen met telkens meldingen als

‘onverwachte fout’ en ‘het duurde te lang-time out’ nadat hij een eeuwigheid blijft draaien, geraak ik er in om na korte tijd er weer uitgegooid te worden. Alle voorgenoemde problemen zoals die met H…..@proximus.com blijven ook… de klikbalken bovenaan werken niet..  Het lijkt wel of alles hier fout gaat!

 

Reputatie 6
Badge +4

@Lientje000 Ik heb het nogmaals doorgegeven aan de collega’s! Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

Dit probleem is nog altijd niet opgelost!! Bij beide mailadressen blijvend laden en nadien : ‘onverwachte fout’ en ‘ dit verzoek duurt te lang en er is een time out opgetreden’…

Ik hoopte dat na de serverstroring van gisteravond dit nu opgelost zou zijn maar niks dus.
Is er iemand die mij nog kan of wil helpen??

(cookies verwijderd-andere browser-zelfs andere laptop..altijd en overal hetzelfde probleem!!)

Reputatie 1

en verder steeds opnieuw die popups bij beide mailadressen : ‘onverwachte fout’ en ‘ dit verzoek duurt te lang en er is een time out opgetreden’...

Reputatie 1

Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost want ik kan helemaal niets met dit mailadres, enkel opnieuw blijven proberen tot het wel een keer lukt.. vandaag weer geen succes en krijg nog steeds dit  

bij het gebruiken van 

en bij klikken op ‘doorsturen’ rechts gebeurt niets, geen reactie…

Ik doe maar wat mij gezegd wordt en zet het hier zoveel mogelijk met screenshots...

Reputatie 6
Badge +4

@Lientje000 Ik heb het vandaag nogmaals doorgegeven aan onze engineers voor nazicht. Onze excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

en opnieuw 

en

 

Reputatie 1

Volgend probleem : als ik er al in geraak zien mijn mails er blijkbaar zo uit : 

Beste<div style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><p><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Ik geef uw mail door aan de mensen die zich bezighouden met de reserveringen.</p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Zij zullen contact metbu opnemen.</p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Vriendelijke groet </p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">C. de jonge</p><div style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"> ------ Origineel bericht ------

Mijn hele geloofwaardigheid is om zeep als ik dergelijke mails verstuur vanuit h.kruis@proximus.be

AUB HELP!

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Inderdaad, ik heb het gevoel dat ik maar problemen blijf houden en ik krijg elke keer een ander antwoord. Dus bellen naar de klantendienst heeft geen nut want ik vernam dat men mij niet kan helpen...hopelijk is er hier iemand die me kan zeggen waar de bug zit of waar het probleem zit .. dank voor je antwoord!

Ja ik begrijp er ook niks meer van, want ik gebruik meerdere aliassen en heb daar geen probleem mee, maar zoals je weet heeft of ondervindt niet iedereen altijd de zelfde problemen !!!!

Reputatie 1

Ik heb 1 ‘my account’ mailadres inderdaad en een alias (een tweede werkmailadres) maar volgens de man aan de telefoon had ik beter geen 2e mailadres (de alias) aangemaakt want dat werkt niet goed op webmail..raar…  Ik kan wel een outlook- of hotmailadres toevoegen maar een 2e proximusadres was volgens hem geen goed idee??

Reageer