Beantwoord

Connectie probleem

  • 2 December 2017
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb nu al maanden een probleem met de WiFi.
Verschillende keren naar support gebeld, maar deze bieden geen oplossing.
Het probleem is dat de verbinding weg valt.
--> Als je pingt naar 8.8.8.8 of 192.168.1.1 krijg ik op 2000 packets send 14x request timed out (soms zelfs meer).
--> Download snelheid schommelt ook heel hard.
--> bereik WiFi is beperkt.

Al geprobeerd
--> herstarten modem
--> reset modem
--> modem verplaats naar een andere locatie
--> gebruik van een repeater
--> gebruik van kabel (over elektriciteitsnet) maar dit levert een snelheid van 20mbps (over WiFi is dit 50+).
--> plaatsen van aluminiumfolie

Kan iemand hier bij helpen.
Misschien een oplossing door een router achter de modem te zetten voor betere WiFi.
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 2 December 2017, 20:47

Bekijk origineel

4 reacties

Ter info hier loopt ook zo'n probleem met wifi, lees het mss vanaf hier ook eens
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/wifi-problemen-met-bbox3-33971/index2.html#post584570
Heb je dit zowel met wifi 2.4 als met wifi 5.0 ....

Je kan ook altijd een gratis happyhouse technisch bezoek aanvragen om alles eens uit te pluizen
http://proximus.be/happyhouse
Reputatie 6
Badge +4
Hoi!

Ik zie dat je al veel geprobeerd hebt om dit te verbeteren, echter als deze stappen nog altijd niet het gewenste resultaat geven raad ik je aan om een gratis Happy House technieker te bestellen via http://www.proximus.be/happyhouse

Groeten,

Jean-Paul
Ter info hier loopt ook zo'n probleem met wifi, lees het mss vanaf hier ook eens
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/wifi-problemen-met-bbox3-33971/index2.html#post584570
Heb je dit zowel met wifi 2.4 als met wifi 5.0 ....

Je kan ook altijd een gratis happyhouse technisch bezoek aanvragen om alles eens uit te pluizen
http://proximus.be/happyhouse


Het is inderdaad zowel op 2.4 als op 5.0.
Het probleem doet zich ook voor op meerdere computers.
WiFi kanalen heb ik ook al mee liggen spelen maar bieden geen oplossing.

Zal dat huisbezoek al eens aanvragen.
Ok, en houd ons op de hoogte als je wilt, altijd interessant om te weten waar de oorzaak uiteindelijk zat.
Nog een prettige weekend verder,
Martin.

Reageer