Vraag

Connectie


Hallo,
Sinds 16/05/18 kan ik geen mails meer sturen of ontvangen op mijn tablet met de Proximus mail app,steeds verschijnt bovenaan de tablet "kan geen verbinding maken met de server" terwijl op mijn andere apparaten de mail wel marcheert?

Mvg,

Tim

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
timmy
je kan hiervoor best even de app herinstalleren of de instellingen controleren
als de app op alle andere toestellen wel werkt vrees ik dat we het probleem op het toestel Mogen verwachten

mvg
jonathan
Hallo,
Heb de app al meermaals geherinstalleerd maar zonder resultaat,waar kan ik die instellingen controleren van die app?
Reputatie 7
Badge +4
je kan je login en wachtwoord even controleren maar deze moet je normaal ook ingeven als je de app herinstalleerd
Hallo,
Raar nu opeens werkt het terug,en niks aan veranderd
Maar toch bedankt voor de snelle reactie

Mvg,
Timmy
Reputatie 2
Badge
Ik heb dit ook dat problemen met Proximus Mail app, ik heb die ook paarkeren her geïnstalleerd en nog steeds geen resultaat.
Mijn mails blijven hangen in postvak uit.
Groeten Jeroen
Reputatie 7
Badge +4
Jeroen, als je via de browser zelf webmail.skynet.be gaat inloggen, lukt het vandaar? Krijg je daar een bepaalde error? Grtjs, Charlotte
Reputatie 2
Badge
Nee, want ik krijg dit als melding (Er is een fout opgetreden, waardoor deze het verzoek niet kan uitvoeren.
Reputatie 7
Badge +4
De mails lezen lukt we perfect, enkel bij het versturen komt deze error tevoorschijn?
Grtjs, Charlotte
Reputatie 2
Badge
Ja dan kom er een error te voorschijn.
Heb je dit probleem ook als je werkt via de webmail? https://webmail.proximus.be/
Reputatie 2
Badge
ja, dat heb ik ook die probleem
Heb je dit probleem via jouw beide mailboxen of maar met eentje?
Reputatie 2
Badge
Beide
Ik heb jouw case doorgestuurd naar onze engineering teams. Die zullen het nodige doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Reputatie 2
Badge
Ok bedankt