Vraag

communicatie

  • 4 September 2019
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Hoe kan je in dit tijdperk in contact komen met proximus? Bellen? Na 40 minuten en 5 medewerkers te horen, kreeg ik geen antwoord wel tevredenheidsenquetes. Mailen dan maar..ah nee over een klacht kan je beter bellen 😣..dit forum dan maar. Na lang aandringen mag de proximusman zn producten komen aanbieden. Via easyswitch zullen we overstappen van telenet naar proximus. Afspraak 4 september tussen 8u en 12u30...de afspraak aanpassen kan tot 20 (!) September. Ik wacht de hele voormiddag...niemand gezien. Na ellenlange muziekjes en verschillende medewerkers kom ik terecht bij de man die me zegt dat ik dit best met telenet regel 🤔🤔. Toen ik hem op de absurditeit van dit voorstel wees zou hij overleggen met de supervisor en me dadelijk terug bellen...dat is nu 4u geleden, ik denk dat hij niet meer gaat bellen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag nan,
De afspraak dat je op 4 september had was dat met de technieker of met de vertegenwoordiger? Ik vind namelijk met het klantennummer dat ik terugvind in je profielgegevens geen bestelling terug. Indien de aanvraag gebeurd is op een ander klantennummer, voeg je deze dan even toe in je profielgegevens? Dan kan ik het verder nakijken. Alvast bedankt.
Groetjes,
Antonella
Beste,
De afspraak was met een technieker om internet en tv aan te sluiten. Klantennummer: 7*****
Reputatie 7
Badge +3
Dag nan,
Ik heb je bericht even aangepast zodat je klantennummer niet meer zichtbaar is openbaar.
Er is iets mis met de ingevoerde bestelling. Deze gaat opnieuw ingegeven moeten worden. Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst en gevraagd dat ze je even opbellen.
Groetjes,
Antonella
Beste Antonella,

Bedankt! Ik werd ondertussen gecontacteerd..spijtig dat dit pas kan na een klacht op dit forum, maar wel een dikke pluim voor jou om dit op te volgen.

Mvg

Nancy

Reageer