Cloud zonder toestemming opgezegd door Proximus

  • 4 August 2017
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Omdat deze klacht al kenbaar is bij proximus maar weinig reactie daarop probeer ik het via deze weg. In het proximuscenter te wijnegem werd er in ons pack een voetbalzender bijgevoegd op onze aanvraag. De persoon die dit regelt vond dat er teveel cloud applicaties stonden en ging een aantal dingen opzeggen. Niet wetende dat de cloud werd opgezegd waar al mijn foto's instaan. Ramp!
Ik kan niet meer aan mijn foto's die mij dierbaar zijn. Al verschillende keren gebeld met proximus die mij vertelde dat het wel terug in orde zou komen maar tot hiertoe geen succes. Als ik weer moet bellen ...terug heel de uitleg!!! Blijkbaar verdwijnen al de foto's na 1 maand na opzeg. Ik heb dit nooit gevraagd!!! HELP ik wil men foto's terug...
gr Maria

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Maria,

Kan je mij alvast je klantennummer sturen dan kunnen we het even verder bekijken.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jimmy
Reputatie 7
Badge +6
Maria, ik heb gezien dat mijn collega's van klantendient de Cloud al terug actief hebben gezet na je aanvraag. Ik heb deze nu ook terug gelinkt aan je login account. Deze is dus nu terug beschikbaar. Mijn excuses voor de hinder.
Alles terug in orde.
Bedankt Thomas!!!!

Reageer