Vraag

Cloud Windows

  • 8 November 2020
  • 42 reacties
  • 526 Bekeken


Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Het werkt weer.

Wat werkt er terug? 
De Cloud desktop app (het dashboard) of het bekijken van je Cloud (de website) ?
De website werkt altijd al wel een beetje… (met Chroom incognito bv)
Maar alleen met de app kun je de boel synchroniseren!
Ik lees bij niemand dat de desktop app onder Windows terug werkt.

Uiteraard heb je niet de zelfde mogelijkheden met de webversie, ik dacht dat de webversie mss ook niet zou werken bij u en dan zou dit  bijkomende info kunnen betekenen voor de mensen die van proximus zelf zijn. Ik moet trouwens ook mijn plan voorlopig trekken met de webversie :relaxed:

Reputatie 6
Badge +1

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Reputatie 6
Badge +1

De klant bij wie het “Cloud dashboard” wél werkt hebben we dus nog niet gevonden...

Reputatie 6
Badge +1

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.

En je hebt er niets voor gedaan?

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.

En je hebt er niets voor gedaan?


Neen. Geen software verwijderd, gewijzigd of geïnstalleerd. Ik heb mijn PC sinds 8/11 (toen ik het probleem opmerkte) ook niet meer herstart.

Reputatie 6
Badge +1

Met de herinstallatie van de app (naief ja) haalde ik blijkbaar ook een nieuw probleem binnen (zie knipperende OK)… de zeven plagen van Egypte!

Er zijn 21 uren verstreken sinds mijn oorspronkelijke vraag naar hulp op Twitter.

Ook al 2 herinneringen gestuurd via Twitter.

Geen reactie, geen antwoord, geen oplossing, geen teken van leven.

Reputatie 6
Badge +1

21 Dagen lijkt me meer realistisch...

dat probleem werd al veel vroeger gemeld !

Reputatie 7
Badge +3

@Keoky

we bekijken dit voor jou. Zijn er nog andere toestellen waar je de cloud app op gebruikt? 

Indien ja, werkt de app hier nog wel op?

 

Geert

Reputatie 6
Badge +1

Ik gebruik de app slechts op één toestel:

 

Reputatie 7
Badge +3

@Keoky 

Heeft de cloud app ooit al gewerkt op je pc?

 

Geert

Reputatie 6
Badge +1

Ja lang, tot over +/- 2 weken.
Daarna kreeg ik de foutmelding  “Er heeft zich...”   zie hoger
Een paar dagen geleden herinstalleerde ik en krijg nu nieuwe fout “OK aan/uit”  zie hoger

 

Reputatie 7
Badge +3

Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?

Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.

 

Geert

Reputatie 6
Badge +1

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit! 

Reputatie 6
Badge +1

 

Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.

Reageer