Beantwoord

Cloud service

  • 21 December 2018
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Ik vraag me af of er nog gebruikers zijn die geen toegang hebben tot de 10GB Cloud-ruimte die inbegrepen is bij een Proximus-internetabo?
Ik krijg steeds een technische foutmelding nog voordat ik op de pagina terechtkom om m'n account te activeren.
Proximus kan het probleem blijkbaar niet oplossen.
Wat meer context: de toegang inclusief de data werden ontoegankelijk zo'n 2 jaar geleden en sedertdien krijg ik enkel dezelfde foutmelding en medewerkers die hun schouders opsteken.
icon

Beste antwoord door ThierryW 21 December 2018, 21:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hey Carl, ik heb hier een aantal aanpassingen uitgevoerd. Je cloud account zou nu moeten terug actief zijn, kan je eens testen. Groeten Thierry
Thierry,

Bedankt hiervoor! Test geslaagd.
Jammer dat dit zolang onoverkomelijk leek voor de collega’s.
Heb jij bovendien enig idee waar m’n ‘oude’ data gebleven zijn, aangezien de storage nu leeg is?

Groeten,
Carl
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Carl,

Om verder dit na te kijken kan je best een mail sturen naar de collega's die gespecialiseerd zijn in de Cloud. Deze kan je sturen via het contactformulier op de Proximus site.
Dag Andy,

Dat is precies wat ik al zo vaak gedaan heb.
Ik ben helemaal niet tevreden met zo’n antwoord.
Contactformulier, e-mail en gespecialiseerde collega’s zijn uitvluchten, weet ik nu al lang genoeg.
Bij een dergelijk probleem ga ik ervan uit dat de werknemers van de provider zelf initiatief nemen.
Zie naar het voorbeeld van Thierry hiervoor. ?

Mvg,
Carl

Reageer