Vraag

Cloud niet toegankelijk


Reputatie 1
  • Rising star
  • 20 reacties

Sinds verschillende weken kan ik mijn foto’s op de Cloudwebsite niet meer zien, enkel nog op mijn pc. Ik krijg de volgende melding “Gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Ik betaal alle maanden voor 100 Gb. 
Is zo op pc, op smartphone en tablet.
Kan er mij iemand zeggen wat ik kan doen aub? 


15 reacties

Als de prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze u hiermee verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Ria 

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub, dan kijken we dit eens na.

 

Geert

Reputatie 1

@Ria

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub, dan kijken we dit eens na.

 

Geert

Beste, ondertussen heb ik mijn klantnummer in mijn profiel gezet.
Dank u.

Reputatie 1

Nu is alles weg? 

Het volgende staat er nu.

Cloud producten

 

Dankzij Cloud neem ik al mijn documenten, foto's, muziek en video's met me mee. Ze worden opgeslagen in een beveiligde ruimte. Ik heb er met één klik toegang toe, van gelijk waar en op gelijk welk toestel, en ik kan zelfs mijn bestanden delen met wie ik wil.

Abonnement

Cloud

 

Opslagcapaciteit

 

Productcode

 

De opslagcapaciteit wijzigen

Toegang tot Cloud

Fout

het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen.

Reputatie 1

Heb nog altijd geen Cloud en kan het ook niet opnieuw installeren. Kan er aub iemand van Proximus dit nakijken. Ik betaal toch maandelijks voor 100 Gb.

Mag, Ria.

Reputatie 7
Badge +4

@Ria De koppeling tussen je My Proximus en Cloud was inderdaad niet meer in orde. Kan je dit nu eens proberen en bekijken of je nu ook terug aan je foto’s kan ? 

Reputatie 1

Nu staat er wel een weblink bij naar http://www.proximuscloud.be

Indien ik daar op klik krijg ik nog steeds “gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Dus nu geen foutmelding meer, maar toch ook geen toegang tot mijn foto’s. 
Kan u aub nog eens iets proberen?

Mvg, Ria
 

Reputatie 7
Badge +4

Nu staat er wel een weblink bij naar http://www.proximuscloud.be

Indien ik daar op klik krijg ik nog steeds “gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Dus nu geen foutmelding meer, maar toch ook geen toegang tot mijn foto’s. 
Kan u aub nog eens iets proberen?

Mvg, Ria
 

kan je de link nogmaals proberen ?

Reputatie 1

Spijtig maar ik geraak er nog steeds niet in.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Ria Krijg je een foutmelding? Probeer je in te loggen met je MyProximus account?

Reputatie 1

Indien ik daar op klik krijg ik nog steeds “gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Dus nu geen foutmelding meer, maar toch ook geen toegang tot mijn foto’s. 

Dit krijg ik indien ik probeer via MyProximus of rechtstreeks via de link van cloud.

 

Reputatie 1

En nog steeds geen oplossing. Indien ik wil bellen om technische hulp te vragen wordt de lijn onderbroken. Zijn mijn foto’s dan verdwenen. 

Reputatie 1

Ondertussen is het opgelost. 
Bedankt aan degene die de moeite gedaan heeft.

Ria

Reputatie 4
Badge +1

persoonlijke mening:

 je betaalt maandelijks voor 100 Gb opslagruimte…hoeveel ??

Kan je niet beter een draagbare harde schijf of SSD aansluiten aan je pc (USB poortje) of via  netwerk benaderen… Lijkt MIJ veiliger dan je foto’s “ ergens in de cloud” op te slaan

( zo doe ik dat in ieder geval,  en een schijf van 1TB ( = 10 x waarvoor je nu betaalt ) heb je al voor rond de 100€, soms stukken goedkoper in de A… grootwarenhuis, maar die aanbiedingen komen maar eens per jaar voor, wel elk jaar)

Het tijdperk is wel voorbij dat men hoofdzakelijk met een vast toestel zoals een PC/laptop werkt en wordt er tegenwoordig veel meer gewerkt via veel verschillende mobiele toestellenen is de cloud natuurlijk de gemakkelijkste oplossing om van op al die toestellen deze bestanden overal ter beschikking te hebben. Maar uiteraard doet iedereen wat hij zelf het beste vindt in zijn eigen situatie.

Reageer