Beantwoord

Cloud meldingen

  • 7 March 2017
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Hoi Proximus, boys and girls,
Ik heb proximus cloud en er zit al 14 GB in aan foto's, documenten, muziek en mijn contacten. Nu krijg ik op mijn beide smarphones een iPhone 7 Plus en eenbSamsug Galaxy S7 Edge om de 5 minuten 2 soorten meldingen: oftewel krijg ik de melding: "Uw contacten zijn gesynchroniseerd en er zijn geen nieuwe contacten gevonden" ofwel "De synchronisatie van uw contacten is canceled" EN DIT OM DE 5 MINUTEN... Ik wil best meldingen ontvangen maar om de 5 minuten vind ik toch wat dikwijls. En in de instellingen kan ik als enigste instellen: synchronisatie 's nachts of overdag. Niets anders. Bestaat hier een oplossing voor om die meldings frequentie te verminderen aub??
icon

Beste antwoord door AndyM 9 March 2017, 09:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Dominique,

En wanneer je in de desktop app onder instellingen de systeemmeldingen tonen uitschakelt?

mvg sabine
Oei! De desktop app heb ik niet. Is deze beschikbaar voor Mac?
Reputatie 5
Badge +4
Dag Domi1963,

Zeker en vast hoor. Die kan je op onze support site terugvinden :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html

Mvg,

Andy
Ik heb gisteren voor de iMac de cloud app geïnstalleerd en bij instellingen de meldingen uit gezet. En warempel sindsdien geen meldingen meer op beide smartphones!!! Bedankt sabineb en AndyM het probleem lijkt opgelost!!! 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Maar dat is heel goed nieuws 🙂

Prettige dag verder Domi1963

Mvg,

AndyM
Hartelijk bedankt!! En aan jullie beiden ook een prettige dag!! :8

Reageer